MarekPanasewicz Napisano 8 Kwietnia Zgłoś Share Napisano 8 Kwietnia Witam wszystkich, Potrzebuję porady. Na co dzień jeżdżę Giantem Boulderem z sakwami. Same dojazdy do pracy: średnio 150-250 km na tydzień, sam asfalt, czasem trochę szutru. Jeżdżąc korzystam tylko z największej i średniej zębatki przedniej oraz tylnych 8-5 (najczęściej 6 i 7). A przymieram się do zmiany z jedną tarczą i biegów w piaście. Proszę o radę jaki zestaw (ile zębów z przodu oraz z tyłu i ilu biegowa piasta) wybrać, żeby odpowiadał przełożeniom obecnie wykorzystywanym. Specyfikacja Bouldera: http://www.bikekatalog.pl/2009/rowery/271/Giant.Boulder/ Z góry dziękuję. M. Cytuj Link to postu
Mociumpel Napisano 8 Kwietnia Zgłoś Share Napisano 8 Kwietnia Ile masz na to kasy - dowolne koło z piasta typu Nexus 7 bez torpeda (hamulca w piaście) lub lepiej 8 Premium na łozyskach stożkowych (mniejsze opory plus mozliwośc hamowania v-brejkami) to nówki teraz 500-800 zł (np. https://rower.com.pl/kolo-tylne-26-cali-x-1-75-cala-exal-zx-19-nexus-8-399713 z torpedem ) a składane samodzielnie z Nexusem z odzysku niewiele mniej. Jeśli przeskoczysz/przełkniesz cenę kół to albo zostajesz z ta korba co masz i korzystasz z jednej z zębatek lub dorzucasz wózek ruchomy współpracujący z Nexusem, aby zmieniać przednie biegi i utrzymać naprężenie łańcucha (kolejne 200 zł) plus olinkowanie i przełącznik zmiany biegów wersja obrotowa lub dźwigienkowa - kolejne 200 zł. Razem co najmniej podwajasz wartość roweru ... Mam cos podobnego (dwutarcz szosowy 38/53 z przodu i Nexus 8 Premium z zębatką 16 i wózkiem) to wiem - o ile do nowego roweru koszt tego rozwiązania (rower oprócz ramy - te kupiłem gołą od rzemieślnika - to robiłem sam z zamawianych części pod siebie) jest akceptowalny to do starego rowerka ... mniej ... Cytuj Link to postu
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.