Skocz do zawartości

[ocena roweru] Rower holenderski 500 zł używany damski 28"


Polecane posty

4 minuty temu, rbellic napisał:

Ja na podobnym tylko meskim jezdzilem 12 lat bez awarii. Byl cudownie wygodny. Wynegocjuj gwarancje rozruchowa na pare dni  😄 i zobacz czy sie dobrze jezdzi

A cena jest ok? W miarę rynkowa? Bo moim zdaniem wizualnie rower prezentuje się dość średnio

Link to postu

Ja swój kupiłem 15-16 lat temu na allegro za 300pln od gostka który hurtowo zwoził te rowery do Polski z Holandii. I nie było to jakoś tanio, po prostu tak chodziły te no-name z importu (Batavus, Gazelle itp były odpowiednio droższe). Potem chciałem sobie kupić coś nowszego (więcej niż 3 przerzutki hamulce w piastach jak w tym etc) ale nastala moda na holendry i zaczęły te strucle kosztować ponad 1k PLN więc odpuściłem. Przez te 12 lat jeżdżenia, co dwa lata robiłem serwis torpedo, wymieniałem łańcuch parę razy, dętki, opony, linki raz i tyle. Nigdy mnie nie zawiódł a po mieście jest idealny bo siedzisz prosto, ręce mają wygodne ułożenie. Trzy przełożenia to realnie dwa bo to ostatnie rozpędzi Cie do takiej prędkości że bym się bał o zdrowie, jednak to kawał żelastwa. Zawsze można zębatke wymienić jak będzie trzeba.

Co do ceny to ciężko powiedzieć. Zobacz na Allegro czy do 500 jesteś w stanie coś podobnego kupić, coś mi się wydaje że nie. Ale osłonkę lampki to mógłby dodać jednak...

Targuj metoda na OLX, "Panie, daje 300 i biere od razu".

 

Link to postu

Siłą czy też sercem tego "rowera" jest piasta planetarna - czyli zmiana biegów w tylnym kole - jest obudowana przez co powinna być trwała ALE nie wiadomo jak poprzedni właściciel się z nią obchodził - sam takowa posiadam w swoim rowerze i wiem z praktyki że poprawne jej użytkowanie czyni z rowerka pojazd wieczny zas wystarczy nieumiejętne "depnięcie" w nieodpowiednim czasie i taka piasta nadaje się na złom. Stąd trudno cokolwiek o piaście powiedzieć ze zdjęcia - sam w sobie rower jako miejskie jeździdło wygląda przeciętnie, jesli jesteś w stanie wypróbować i pojeździć i nie usłyszysz zgrzytania czy trzeszczenia z tyłu podczas zmiany biegów to piasta czyli rower powinien byc OK. Nowa piasta kosztuje ok 500 zł, stara niezajechana ok. 200 zł stąd reszta roweru za 300 zł wygląda "możliwie" ...

Link to postu

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Wczytywanie...
×
×
  • Utwórz nowe...