Miko Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 Cześć forumowicze. Mam pytanie dotyczące tego modelu: https://www.cannondalebikes.pl/rowery/gravel-bike/topstone/topstone-1-c15701m Mianowicie chodzi mi o korbe i wkład supportu . Podoba mi się ten rower , wszystko w nim mi pasuje ,ale zastanawiam się dlaczego w tej cenie , zamiast dać kompletną grupe GRX - wrzucili jakies elementy FSA-dokladnie chodzi mi o korbe i wkład supportu: FSA Omega AGX+ Alloy, 46/30 + FSA cartridge Czy to jest warte tej ceny? I jeszcze jedna kwestia- co to są za obręcze: WTB ST i23 TCS, 28h, tubeless ready sztyca tez aluminiowa . Z góry dziękuje za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 Odpowiedź bo taniej i po to żebyś kupował ich części. Mufa suportowa jest niestandardowa i żeby zmienić te korbę na Shimano, będziesz potrzebował np. suport Token Ninja z adapterami. Jest to amerykańskie gówniane podejście do sprzedaży. Mam to samo w swojej przełajówce Speca. Korba nędzna ale działa. Tylko cała oblazła. Rama Cannondale Topstone jest bardzo dobrą ramą. Ma ją mój mechanik i bardzo chwali. 46/30 jest dobrą kombinacją. Jeździj tak długo póki nie będzie jakiegoś problemu z suportem. Pamiętaj że Cannondale nie ma przedstawicielstwa w PL i jest obsługiwany przez Czechy. I podobno stosują spychologię. Jak kupisz przez sklep stacjonarny to on się musi bujać z reklamacją. Jak online to Ty sam. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 http://team29er.pl/testy/kola/2027-wtb-test-obrecze-frequency-i23-i19 Odnośnik do komentarza
Miko Opublikowano 24 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 W dniu 24.03.2021 o 16:57, jajacek napisał: http://team29er.pl/testy/kola/2027-wtb-test-obrecze-frequency-i23-i19 Dzięki jajacek za test kól , wczesniej sie na to nie natknąłem. Wychodzi na to ,ze mimo ze to juz prawie 10 letni wynalazek to racenzje ma dobrą. Jestem ciekawy ,jak sie jezdzi na obręczach o szerokosci 23 mm, dotychczas jezdzilem na 17. Cannondale - jesli kupie to stacjonarnie. Właśnie rama tego roweru podoba mi się , ta korba z supportem trochę powstrzymywała od zakupu , a po rower musze jechac około 200km. Natomiast w miejscu gdzie mieszkam jest dostepny ten rower, który tez powaznie biore pod uwage : https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-orbea-terra-h40-pd23256/?v_Id=145112 Pełna grupa GRX- tylko ze 2x10. Cena niewiele niższa od topstona za GRX400 vs GRX800 (niepelny) w topstone. Geometria Orbei tez troche jakby bardziej CX , patrzylem na wymiary ,chociaz moze sie myle. No i teraz dylemat czy dołożyc te 600 zl do topstone? Z kolei koła w Orbea jakies no-name . Piasty shimano RS470. Nie ukrywam ,ze wizualnie (ze zdjęć w necie) topstone podoba mi sie bardziej. I kolor ładny (wiem ,ze kolor mocy nie dodaje ale tez musi mi sie rower podobac) Najlepiej jakby z tych dwóch modeli zlozyc jeden kompletny-wszystkomający;-) . Na plus w Orbei tez karbonowa sztyca. p.s. czyli chcąc wymienić korbe w topstone na grx-ową , bez Token ninja sie nie obejdzie? A poza tym - co to sie porobiło,żeby w rowerze za prawie 10 tys nie wsadzili sztycy karbonowej.... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się