Skocz do zawartości

Reklamacja roweru kross


Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak jak w temacie czy ktoś ma doświadczenie walki z tą firmą?  Moja sytuacja wygląda mianowicie tak. Zakupiłem rower w sklepie stacjonarnym najpierw przysłali mi zły rozmiar co zostało naprawione i został wymieniony na właściwy rozmiar. Gdy zadowolony odebrałem właściwy rozmiar w domu odkryłem że ma odpryski na ramię nie wielkie bo niewielkie ale oko wkurza a ponadto po przjejażce okazało się że notorycznie spda łańcuch z najmniejszej przeżutki czego powodem okazał się krzywy jeden ząb zębatki. Złożyłem reklamację w sklepie w którym go zakupiłem i tak mija prawie 2 tygodnie i płacę kredycik a rowery jak nie było tak nie ma ?. Jakieś rady jak dalej walczyć z krossem i sklepem w którym zakupiłem rower tak aby najlepiej wymienili mi rower bądź usunęli usterki i mógł bym się nim cieszyć? 

Odnośnik do komentarza

Może złożyć pisemną skargę z tytułu niezgodności z umową? Czyli rękojmii a nie gwarancji. Sprzedawca sprzedawał rower nowy i sprawny bez wad fabrycznych. A okazało się to niezgodne z umową. W takim wypadku sprzedawca musi na piśmie odnieść się do Twojego pisma. Chyba w ciągu 14 dni. I co tam napisze może być podstawą do dostąpienia od umowy a jak się nie zgodzi to jej rozwiązania przy pomocy interwencji Rzecznika Praw Konsumenta lub sądu. Generalnie wszystko na piśmie, nic na gębę.

Odnośnik do komentarza

Musisz zapoznać się z warunkami gwarancji, które są na karcie gwarancyjnej. Jeżeli zareklamowałeś rower w ramach gwarancji producenta to musisz czekać bo punkt 6 gwarancji mówi.

Rozpatrzenie reklamacji przez KROSS powinno nastąpić w terminie 14 dni od momentu otrzymania roweru przez Autoryzowany Punkt Serwisowy lub punkt sprzedaży KROSS. W przypadku uznania reklamacji producent zobowiązuje się do możliwie najszybszego usunięcia usterki, w terminie nie dłuższym niż 60 dni od daty wydania decyzji.

Powinienieś reklamację złożyć w ramach towaru niezgodnego z umową, wtedy odpowiada sprzedawca, a nie producent.

Odnośnik do komentarza
  • 1 rok później...

A co tu reklamować? Masz zapewne rower w bardzo małym rozmiarze na dużych kołach. Niestety takie są konsekwencje żeby zmieścić duże koła w małym rowerze. W rowerze o większym rozmiarze tak by nie było ale może byłby na Ciebie za duży. Możesz próbować poprosić o zmianę ramion korb na krótsze i może pójdą Ci na rękę. Może zyskasz 5mm. Albo wymiana ramy na większą. A to na pewno M? Bo wygląda na S. A może to M damskie a S męskie?

Jak kupiony przez neta to 14 dni na zwrot.

Odnośnik do komentarza
15 godzin temu, Jolik76 napisał:

Witam. Mam ogromny problem , otóż kupilam przez Internet rower Evado 7.0 rama M damski. Jak się okazuje padało niemal dotyka koła . Podczas skręcenia i kręcenia ociera czubek buta o oponę !!! Czy można to reklamować?

Cześć,
proszę, nie pisz w trzech miejscach naraz o tym samym problemie. No i pisze się pedał, a nie "pedało" ?

Kross najmniejszy damski rozmiar ramy Evado oznacza jako M, nie ma tu S-ki. I tak jak napisał Jacek, jest wymiarowo dość podobna do męskiej S-ki, choć jeszcze krótsza.

Masz 168 cm wzrostu, według tabelki na stronie Krossa przy modelu Evado, jesteś na styku rozmiarów, to znaczy być może damska L-ka też by Ci pasowała, ale to kwestia przymiarki na żywo, bo sugerowanie się samym wzrostem to za mało.

Jeszcze jedna sprawa - pedałując naciskasz pedał przednią częścią stopy? Tylko się upewniam, że nie pedałujesz piętą, albo środkiem stopy ?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...