Meidei Opublikowano 19 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Inna sprawa taka,ze mało się znam Odnośnik do komentarza
Meidei Opublikowano 19 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Byłem w sklepie rowerowym, przejechałem się na dwóch rowerach specialized allez sport 54 2016 za 3800 i siedziało się super oraz scoot speedster 10 M54 2017 za 4K i siedziało się gorzej,bo pan mówił,ze ten jest węższy,ale wyższy-faktycznie miałem okrągłe plecy w lędźwiachPierwszy ma sora,scoot 105 przerzutki. Odnośnik do komentarza
Meidei Opublikowano 19 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Proszę o wypowiedzenie się was na te modele Odnośnik do komentarza
nctrns Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 Starej sory bym nie brał, ale z drugiej strony wygoda jest ważniejsza. Tapatalk'd Odnośnik do komentarza
unter Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 Do codziennej jazdy w trójmieście. bardziej nadają sie mtb niż szosy . 1.Opona 2 cala jest bardziej komfortowa niz 25mm w szosie. Na chodnikach, brukach, slabych szutrach, kostkach bauma nie będziesz musiał zwalniać.Średnia prędkość wzrośnie. Trójmiejski Park Krajobrazowy to w większości szutry, dróżki leśne, płyty chodnikowe itp.Aby wyjechać z trójmiasta musisz jechać przez TPK, albo korzystać z ponadprzeciętnie ruchliwych dróg jak Spacerowa , Slowackiego itp. 2.Przełożenia.O ile w mieście na ścieżkach nie ma takiej góry na którą byś nie podjechal używając szosy, to W TPK, szczególnie po opadach , wymagane są przełożenia z MTB. Sam przesiadłem się parę lat z roweru crossowego na Tribana 540:)Z tym , ze nie jeżdżę po leśnych ścieżkach TPK.Po pewnym czasie oryginalne opony 25 mm zamieniłem na miękkie opony 32 mm. Ciśnienie spadło z 6 atm na 4 atm.Na chodnikach , bruku (Glowne, Dolne Miasto)nie muszę mocno zwalniać. 2 atm w moim przypadku robi pozytywna różnicę. Odnośnik do komentarza
Meidei Opublikowano 20 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 Do codziennej jazdy w trójmieście. bardziej nadają sie mtb niż szosy . 1.Opona 2 cala jest bardziej komfortowa niz 25mm w szosie. Na chodnikach, brukach, slabych szutrach, kostkach bauma nie będziesz musiał zwalniać.Średnia prędkość wzrośnie. Trójmiejski Park Krajobrazowy to w większości szutry, dróżki leśne, płyty chodnikowe itp.Aby wyjechać z trójmiasta musisz jechać przez TPK, albo korzystać z ponadprzeciętnie ruchliwych dróg jak Spacerowa , Slowackiego itp. 2.Przełożenia.O ile w mieście na ścieżkach nie ma takiej góry na którą byś nie podjechal używając szosy, to W TPK, szczególnie po opadach , wymagane są przełożenia z MTB. Sam przesiadłem się parę lat z roweru crossowego na Tribana 540:)Z tym , ze nie jeżdżę po leśnych ścieżkach TPK.Po pewnym czasie oryginalne opony 25 mm zamieniłem na miękkie opony 32 mm. Ciśnienie spadło z 6 atm na 4 atm.Na chodnikach , bruku (Glowne, Dolne Miasto)nie muszę mocno zwalniać. 2 atm w moim przypadku robi pozytywna różnicę. Domyślam się,ze szosa wprowadza pewne ograniczenia ,ale jak tylko wsiadłem na szosę,pochyliłem się na niej,to od razu wiedziałem ze to jest to i nic innego.Generalnie zacząłem rozglądać się za używkami,zaraz założę temat na używkach ;) Odnośnik do komentarza
unter Opublikowano 21 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 Gratuluje decyzji.Jeżeli ma to być rower całoroczny to na jesień - wiosna przydałoby się założyć błotniki. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się