Skocz do zawartości

Warszawa lub zachodnie okolice


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie i być może Panie.

 

Nie chciałby ktoś pomóc mi w modyfikacjach mojego roweru ? 

Znaczy się zamówiłem już nowe części i czas (być może w ten weekend wszystko będzie już u mnie) na tuning mojego Treka i do zmiany jest:

- Korba + nowy wkład na zewnętrzne łożyska

- Manetki

- Przerzutki przód i tył

- Kaseta

 

Znaczy się przesiadka z Turneya i Acery na SLX i XT

 

Iiiii i nie wiem czy sobie z tym sam poradzę. Oczywiście mogę dać do serwisu, ale w takiej sytuacji nic się nie nauczę, a wolałbym nie zostać z rowerem w częściach i tak go transportować :)

 

W związku z czym szukam kogoś chętnego do pomocy w zamian za [...]*, posiadjącego miejsce gdzie taką operację możnaby przeprowadzić

 

Z Warszawy wiem że jest Jacek i Michał

 

 

*w miejsce kropek należy wstawić coś :)

Odnośnik do komentarza

Ooo to spoko.

Ja i tak czekam na części i to uzależnia termin, bo jeżeli w ten weekend się nie uda to może zawalczę sam :)

Tak czy inaczej kupić jeszcze trzeba klucz do korby i do ściągnięcia kasety.

 

edit: kurw.... zasugerowałem się czyjąś wypowiedzią i chyba niestety trzeba będzie zmienić też bębek/piastę. 

 

https://dragzone.bg/en/formula-dc-22-rear-disc-hub

 

To coś obsługuje do 9rz. Chyba że się mylę...

Odnośnik do komentarza

Dzięki, czytam ze zrozumieniem, natomiast wiem, że ludzie różne rzeczy kombinują i działa coś co w teorii działać nie powinno.

Wole zapytać niż wydać kasę na nową piastę.

 

znalazłem choćby coś takiego:https://forum.szajbajk.pl/topic/3077-wymiana-kasety-8-rz%C4%99dowej-na-10-rz%C4%99dow%C4%85/

 

Poza tym Jacek ostatnio o tym pisał, ze kasety są tej samej szerokości tylko inaczej są wykonane i powinno być spoko.

Odnośnik do komentarza

Niestety okazało się że jest problem z dostępnością bębenków do Chosen. Sama piasta pracowała bardzo dobrze. Powerway i Bitex są do niej bardzo podobne. Z drugiej strony można teraz ściągnąć wszystko z Chin w niezbyt długim czasie. Kulkowe nie są złe. Problem z nimi jest taki że trzeba je często serwisować. Jeśli ktoś chce jeździć a nie grzebać w rowerze to lepiej kupić na maszynówkach. DT Swiss za 500-600 zł do takiego roweru to jednak byłaby przesada. Novatec jest tani ale kolega miał i jego syn je szybko zajechał. Ale jego syn to małolat, ścigający się co tyzień w wyścigach XC i katujący koła w straszny sposób w trudnych warunkach. Zapewne tu u kolegi Novatec by pożyły.

 

Ostatnio robiłem research dotyczący kół Fulcrum. Okazuje się że w tańszych modelach bębenki są stalowe. Przez co są cięższe ale dużo bardziej wytrzymałe. I to jest dobra droga dla tańszych rowerów, znaleźć piastę ze stalowym bębenkiem.

Odnośnik do komentarza

Dla mnie takie piasty to już overkill. Jak w tym roku zrobię ze 2000-3000 km to będzie bardzo dobrze. Dopiero na kolejny sezon planuje zmiany. Albo rower albo nowe koła i widelec karbon.

 

Już teraz wydałem odpowiednio dużo na napęd choć i tak conajmniej połowę zaoszczedzilem na zakupach z drugiej ręki.

Odnośnik do komentarza

Ja zainwestowałem w suport XTR. Poprzednio miałem SLX. Szczerze mówiąc na razie niestety nie widzę różnicy.

 

A dziś przy okazji poszukiwań uszkodzonego bębenka, okazało się że mam w kołach piasty holenderskiej firmy Quasar o której w życiu nie słyszałem. Podobno niezła. Mają stronę tylko w ichnim języku :)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...