nowywtemacie Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Witam, chciałbym kupić rower lecz niestety jestem kompletnie zielony w tym temacie i potrzebuję pomocy kogoś z doświadczeniem. Co myślicie o tym rowerze ? http://allegro.pl/rower-romet-rambler-2-27-5-2017-hamulce-hydraulika-i7284541659.html Chodzi mi o w miarę dobre części, rower nie będzie używany do ekstremalnej jazdy. Odnośnik do komentarza
unavailable Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Rower jak rower. Niska półka, ale nie kompletny złom. Dlaczego MTB? W tej cenie hamulce tarczowe to ryzykowna sprawa, poza tym cross będzie miał lepszy osprzęt (dla porównania cross z tym napędem będzie ok. 500zł tańszy). Odnośnik do komentarza
nowywtemacie Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 A czy mógłbyś zaproponować jakiś rower powiedzmy do 2 tysięcy złotych? Odnośnik do komentarza
krzysiekw Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 A czy mógłbyś zaproponować jakiś rower powiedzmy do 2 tysięcy złotych? Jak już to ''mogłabyś'' ;) Elle to kobieta Odnośnik do komentarza
unavailable Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 No jak nie ze zdjęcia, to chociaż z nicka można wydedukować ;) Nadal nie odpowiedziałeś się, jaki rower do dwóch tysięcy. Koniecznie ma być MTB? Do czego go chcesz używać? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 "W miarę dobre części" występują w ograniczonych ilościach np. w rowerze Spartakus Cross 4.0 Odnośnik do komentarza