Skocz do zawartości

Który wybrać rower?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Planuję zakup roweru. Mieszkam na wsi, więc będę jeździła przeważnie po asfalcie, ale lasy i piaszczyste wyboiste drogi też się trafią. Wybrałam dwa interesujące mnie modele i prosiłabym o opinię/ doradztwo w kwestii który jest lepszy i czy warto, a może zupełnie inny? Nie znam się. 

 

http://allegro.pl/rower-kross-black-edition-7-1-m-okazja-hit-i7222329217.html

bądź

http://allegro.pl/rower-kross-hexagon-r2-rozmiar-m-2017-i6873573587.html

 

Liczę na pomoc i z góry dziękuję :) 

Odnośnik do komentarza

Rowery, które podlinkowałaś to rowery górskie - jesteś pewna, że taki typ potrzebujesz/chcesz? Zakładając, że wyboiste drogi, o których piszesz, to jednak nie jest Włoszczowska, a po prostu polna droga, która - jak to na wsi - zawsze się trafi, wówczas bardziej nadałby się cross - to taki rower, który na pierwszy rzut oka wygląda podobnie, bo też ma amortyzator, ale koła są 28" i nieco węższe (dzięki temu wkłada się mniej siły w pedałowanie i potem utrzymanie prędkości), a pozycja na nich nieco bardziej wyprostowana (choć absolutnie nie tak, jak to ma miejsce w rowerach miejskich i mimo wszystko bliżej crossowi do MTB). Poza tym w tej samej cenie, co MTB, cross będzie miał po prostu lepsze komponenty.

 

Określ budżet, jakim dysponujesz i który typ roweru bardziej by Cię interesował, a następnie poszukaj na Allegro takich marek, jak: Kands, Vellberg, Spartacus oraz Lazaro. Chyba, że planujesz wydać powyżej 1600zł - wtedy możemy dyskutować o innych producentach. Natomiast do 1600zł to są najlepsze wybory i to nawet jeśli założymy upusty i promocje.