Skocz do zawartości

Najlepszy wybór do 1500zł i różnym terenie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, po jakiś 10 latach jazdy na starym rowerze z podstawówki wypadałoby wybrać coś nowego, tym bardziej, że zacząłem jeździć na rowerze w ostatnim sezonie więcej niż kiedyś i stary ciężki rower górski nie jest już na tyle komfortowy. Na rowerach i osprzęcie nie znam się kompletnie, więc postanowiłem poprosić was o radę co do wyboru odpowiedniego roweru dla mnie. Zamierzam jeździć w niezbyt dalekie trasy 30/40 km może czasem jakiś większy wypad się zdarzy, co do terenu to myślę że będzie to po połowie asfalt z terenem leśnym (czasem dziury i kamienie a czasem ubita gleba), czasem może zjazdy z jakiś małych górek i nie wiem czy wybrać rower mtb, czy rower crossowy nie mówiąc już o jakimś konkretnym modelu. Dodatkowo dodam że mam 175cm i ważę 76kg Teraz rodzi się

pytanie co będzie najbardziej optymalne do takiego zróżnicowanego terenu? Myślałem nad mtb z nieco cieńszymi oponami śledząc podobny wątek na forum nieco niżej, który nie został rozwikłany, dlatego też zdecydowałem się napisać własny post. Kolega podesłał mi dwie propozycję, ale nie jest też jakimś znawcom ani posiadaczem któregoś z roweru, stąd pytanie do was co w tej cenie będzie najlepszym wyborem? Nie chciałbym przekraczać progu cenowego ze względu na to, że muszę jeszcze kupić licznik lampki etc. Niżej rowery które polecił mi znajomy i czekam na wasze propozycje i opinie. Pozdrawiam. 

 

Kross Hexagon R5
Rockrider 520

Odnośnik do komentarza

Jak czytałeś, to wiesz, że Ci polecimy Vellberga 4.1 :P W tej cenie i tak nie ma mowy o prawdziwym MTB, więc trzeba mieć świadomość, że leśnym szaleństwom trzeba się oddawać z umiarem ;)

 

Czyli Vellberg sprawdzi się lepiej w takich warunkach niż np. Rockrider 520? (lub innego mtb do tej ceny) a co z Kands Maestro? W podpiętym poście rowerów do 1500zł jest 1-szy. Tylko, że post jest stary a ten Vellberg to chyba świeży temat i jest lepszy?

Odnośnik do komentarza