Skocz do zawartości

Rower do 4000. Pomóżcie


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

W zeszłym roku po 20 latach kupiłem rower MTB

Spodobało mi się i teraz jako już 42-latek staram się codziennie do pracy dojeżdżać rowerem

Mam 189cm i 93kg. Moja Merida jest dla mnie za mała ze swoimi kołami 26,a ponieważ połowę czasu spędzam na szutrze i asfalcie potrzebuje czegoś większego

 

Zastanawiam się jak wykorzystać budżet. Kupić nowy, czy używany? Wybaczcie ignorancję, nie znam się na sprzęcie, ale lubię zapierniczać

 

Przeglądam OLX i jest kilka propozycji karbonowych Scott, Trek lub Cannondale

Polecacie, czy lepiej jakiś nowy rower w tej cenie?

Odnośnik do komentarza

Oba wskazane rowery są rowerami rekreacyjnymi.

Oczko wyżej masz rowery rekreacyjne plus. Często z dwiema sztywnymi osiami, lepszym osprzętem i lepszym amorem.

Przedstawiciele to Kellys Gate 30 i 50, Kross Level B8, Merida Big Nine 600, Romet Mustang 29 2

Potem masz półkę wyścigowych aluminiowych hardataili.

Najtańsze to Rose Count Solo 2, Romet Mustang 29 3 i Accent Peak SLX. Ciut wyżej Specialized Epic HT za trochę ponad 5k.

Odnośnik do komentarza

Oba wskazane rowery są rowerami rekreacyjnymi.

Oczko wyżej masz rowery rekreacyjne plus. Często z dwiema sztywnymi osiami, lepszym osprzętem i lepszym amorem.

Przedstawiciele to Kellys Gate 30 i 50, Kross Level B8, Merida Big Nine 600, Romet Mustang 29 2

Potem masz półkę wyścigowych aluminiowych hardataili.

Najtańsze to Rose Count Solo 2, Romet Mustang 29 3 i Accent Peak SLX. Ciut wyżej Specialized Epic HT za trochę ponad 5k.

Dziękuje

W poniedziałek pojeżdżę po mieście i kupię jedeną z Twoich propozycji

Wyglądają ciekawie

Odnośnik do komentarza

Gate 50 bardzo przyzwoity. Geometria dosyć rekreacyjna z wygodną pozycją.