PawelGeo Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Jacek, czy do tych kół Spec Stout wejdą bez problemu opony 2.4? mam teraz 2.2 i pewnie te 0,5cm szerszej nie będzie problemem? Chodzi pewnie tylko o "trzymanie" opony. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 14 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Wejść wejdą. Nie jest to może super rozwiązanie ale sam mam z przodu i z tyłu 2,3 i nie ma problemu. Odnośnik do komentarza
PawelGeo Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 dzięki, widzę w zachodnich materiałach, że raczej królują szersze felgi. Szczególnie to widać w US. U nas standardem w podaży jest najczęściej szerokość zewnętrzna obręczy 25-26 mm. Odnośnik do komentarza
PawelGeo Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 #jajacek, czy to są koła warte swojej ceny? http://allegro.pl/kola-ztr-crest-mk3-29-novatec-d771-d772-okazja-i6922753446.html Czy możesz coś powiedzieć na ich temat? Dzięki! Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 12 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Za producentem: maksymalna waga użytkownika 86 kg: http://notubes.com.pl/produkt/kola-ztr-crest/ Ja nie kupuje nic co jest pod wagę poniżej 100 kg mimo że sam ważę 85. Co nie znaczy że są to złe koła. Ale znaczy że sobą bardzo wycieniowane a co tam idzie niezbyt wytrzymałe. Odnośnik do komentarza
PawelGeo Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Jacek, jak patrzeć na wagę? ja ważę 64 kg, rower 12 kg (nie odliczam już kół) to jest 76kg zostaje 10 kg. Czy to jest bezpieczny zapas? Dodam, że nie zamierzam używać Epica jak jakiegoś roweru enduro czyli skoki i salta mi nie grożą. Chcę mieć tylko drugi komplet z innymi oponami gotowy do szybkiej przekładki - zależnie od warunków na trasie. Fast Tracki nie są stabilne w błocie, po którym teraz jeżdżę. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Ja jesteś takiej wagi piórkowej to możesz spokojnie brać :) FastTrack na zimę się nie nadaje. Z przodu ostatnio miałem Ground Control ale miałem ostrą glebę na nich na piaszczystym zjeździe i teraz założę Pugatory. Albo kupię nowe Ground Control bo moje mają już zjechane klocki. Te nowe wersje są znacznie lepsze od starszych. Mają lepsze klocki boczne i domieszkę Griptona, która rzekomo ma się dostosowywać do temperatur. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Nie wiem czy znasz tę stronę: https://www.bicyclerollingresistance.com/mtb-reviews Warto czasem poczytać review i nie ograniczać się tylko do opon Speca. Musimy popróbować Schwalbe, Conti i Vittoria. Mój młody jeździ na Vittoria Saguaro i widzę że są trwałe i dobre na każde warunki. Swoją drogą to właśnie w fabryce Vittoria są produkowane opony Speca. Odnośnik do komentarza
PawelGeo Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Dzięki Jacek, nie znam tej strony jeszcze, poczytam zaraz. Dla mnie i tak to Ty jesteś Dalaj Lamą i opiniotwórczym guru. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Dzięki ale ja jestem tylko amatorem entuzjastą :) Odnośnik do komentarza
PawelGeo Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Ja założę Maxxis Ardent na przód. Mogę za jakiś czas napisać coś subiektywnie. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Gadałem dziś z kolegą, który miał ZTR Crest na Novatec'ach. Odradza. W pół roku jego dziecko 10 lat, zajechało piasty. Wymienił na DT Swiss 350 i zero problemów. Mówi że na tych piastach te koła chodzą po 1500. Kupił teraz okazyjnie na wyprzedaży koła karbonowe DT Swiss, nówki sztuki 2017 obniżone z 9500 na 2500 :) Trzeba mieć fart :) Odnośnik do komentarza
PawelGeo Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Też słyszałem o zajeżdżaniu Novatec'ów, ale przez organizmy po 100kg. Zakładałem że moje 60% wagi nie zrobią krzywdy. Ale patrząc na fakt, że wysportowane dziesięcioletnie dziecko może ważyć jeszcze mniej i zajechało takie piasty to chyba trzeba sobie odpuścić ten model. Mam pytanie techniczne. Aktualnie moje koła mają mocowanie tarczy na 6 śrub. Czy mogę kupić koła z mocowaniem centerlock? Czy to jednak będzie zmiana geometrii i takiego koła z tarczą nie wcisnę w moje widły? Gdzie ten kolega kupił takie koła? W sieci czy w sklepie stacjonarnym, którego właściciel przeinwestował się i szuka na gwałt jakiejkolwiek gotówki? Odnośnik do komentarza
PawelGeo Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Jacek: a te: https://www.olx.pl/oferta/kola-dt-swiss-m1900-29-z-oponami-onza-ibex-CID767-IDmTUMy.html#f1c8ad606f Twoje rejony, może gościa nawet znasz. Twardo chcę kupić drugi komplet kół. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 14 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Te DT Swiss dobre. Za tę cenę to atrakcyjna oferta. Człowieka nie znam ale rzeczywiście koło mnie. Dziecko, ktore zajechało piasty Novatec waży pewnie nie więcej niż 40 kg bo chyba nie ma nawet 150 wzrostu. Ale dużo trenuje i dużo się ściga. Mistrz Polski MTB. Możesz kupić Centerlock. Są do nich inne tarcze i inne piasty. Tarcze Centerlock nie pasują do piast IS i odwrotnie. Dla ramy, zacisków i klocków nie ma to znaczenia. Kolega kupił koła u dystrybutora DT Swiss w Polsce, bodajże w Obornikach Śląskich. Mieli ostatnich 5 kół na przecenie. Ciekawe czy potrzebowali szybkiej gotówki i sprzedali pod wodą czy też mają na kołach 300% marży. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się