jajacek Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Racing 7 LG. Te Khamsiny to chyba stara wersja na węższych obręczach. Odnośnik do komentarza
NoOnesThere Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Między Tiagra 4700 a 105 jest jednak różnica. To inna generacja osprzętu. Tiagra 4700 odpowiada z grubsza starszemu 105 5700. Moim zdaniem Tiagra 4700 pod względem DZIAŁANIA jest dużo lepsza od 105 5700. Natomiast wagowo 105 wypada oczywiście lepiej. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Jeśli miałeś obie i jesteś w stanie porównać to nie mogę dyskutować bo sam nie miałem żadnej z nich :) Mój najlepszy kumpel ma u siebie i 105 5700 i Tiagrę 4700. Ten rower na Tiagrze składał i natrafił tam na różne problemy. Jak w końcu zostały one ogarnięte to działa dobrze. Natomiast wcześniej miał Campę Mirage i twierdzi że działała lepiej niż 105. Ale czasem są to bardzo indywidualne rzeczy. Mój młody twierdzi że Campa absolutnie nie ale on od początku miał osprzęty Shimano różnych grup. Jeździł 2 tygodnie po górach na Mirage i zupełnie mu się nie podobało. Ja z kolei jeżdziłem na jego Ultegrze 6600 i o ile zmiana biegów i hamowanie były dobre to same klamki kompletnie mi nie odpowiadały. Zobaczymy co młody powie jak w końcu dotrze do mnie moja nowa szosa na nowym Chorusie. Teraz latem będę chciał zrobić eksperyment i spróbować założyć do roweru młodego górską kasetę 11-36 za pomocą przedłużacza haka przerzutki WolfTooth Road Link, który kupiłem. Ciekaw jestem czy to będzie chodzić. Odnośnik do komentarza
NoOnesThere Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Moja opinia o grupach Tiagra 4700 i 105 5700 wynika z moich doświadczeń. Na obu tych grupach jeździłem i własnoręcznie składałem rowery. Grupę 105 5700 ma również obecnie mój brat. Działanie nowej Tiagry jest o klasę wyżej niż poprzedniej 105. Tiagre wyregulowałem absolutnie bezproblemowo. Świetna powtarzalność klamkomanetek i lekkie działanie, super współpraca przedniej przerzutki i korby, aż chce się zmieniać blaty. W 105 5700 plusy to znacznie lżejsza korba i ogólna waga całego osprzętu, klamkomanetki nie są tak powtarzalne jak w Tiagrze i działają twardziej, ale sprawiają wrażenie, że są wykonane z lepszych materiałów (i pewnie faktycznie tak jest). Jedynie czego nie mogę porównać to hamulce, bo nie miałem 105 tylko poza grupowe. Te w Tiagrze są dla mnie wystarczające (jestem lekki), ale mogłyby być lepsze. Ogólnie byłem zaskoczony, że rekreacyjna grupa działa tak dobrze. Odnośnik do komentarza
Mihu Opublikowano 4 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 Koła już są. Kilka drobiazgów również. Kilka rzeczy w drodze. Kolejne do zakupienia. Pytanie: Jakie opony polecacie? Oczywiście w rozsądnej cenie. (powiedzmy 120zł za parę maks) Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 4 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 Moje niestety kosztują 149 za szt. Za 120 za parę to chyba nie znam. Najtańsze jakie kupiłem ostatnimi laty to normalna cena ok. 100 zł za sztukę. To raczej muszą być jakieś drutówki. Kup koniecznie opony z wkładką antyprzebiciową. Nie pamiętam jakie są ceny na Specialized All Condition i Specialized Espoir ale może w najtańszej, drutowej wersji mieszczą się w tym budżecie. Sprawdź na Rybczyński Bikes Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się