Laik123 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 Mam jeszcze takie pytanie. Czy jak zmienie opony na węższe to spokojnie można użytkować ten rower na asfalcie?:) Przypomne, chodzi o ten rower:http://allegro.pl/rower-gorski-target-urban-promocja-i6562595842.html Odnośnik do komentarza
slawros Opublikowano 15 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 Bez problemu. Odnośnik do komentarza
krzysiekw Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Ano, da się ;) Odnośnik do komentarza
unavailable Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Im węższe, tym bardziej na asfalcie ;) Tylko nie przesadź, żeby obręcz nie była potem za szeroka. Z moich doświadczeń dobrym kompromisem do tego typu rowerów sa semi-slicki 1,75. Na asfalcie jedzie się o niebo lepiej niż w terenowych 1,95, z kolei w lesie po ścieżkach spokojnie daje radę. No, chyba że masz głęboki piach, jak na przykład na Pomorzu, co przerabiałam jakieś dwa miesiące temu. Ale w takim piachu prawie każda jazda to mordęga. Zwróć jeszcze uwagę na geometrię. W rowerze nawet i wolnobieg prędzej wymienisz prędzej niż ramę, a komfort jazdy jest ważniejszy niż cokolwiek innego. Odnośnik do komentarza
Laik123 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Kupuje Lazaro Integral V1 na sztywnym widelcu, bo jeździłem na rowerach z widelcem klasy wyższej niż Suntour m3010 i nie odczuwałem jakiegoś wielkiego komfortu. Ten Target Urban jest dużo lepiej wyposażony, ale ja będę w 70% jeździł po asfalcie, 20% lekki teren i tylko 10% jakieś cięższe trasy, więc zależy mi przede wszystkim na komforcie jazdy. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się