Skocz do zawartości

Indiana X-PULSER 5.9


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jakiś czas temu na roweroweporady.pl pojawiła się recenzja Indiany X-PULSER 3.7

Czy jest szansa na recenzję Indiany X-PULSER 5.9?

Specyfikację oczywiście już przejrzałem, ale papier nie zawsze oddaje przyjemność jazdy ;)

 

A może ktoś z forumowiczów posiada już ten rower i mógłby napisać recenzję?

Z góry dziękuję i pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza

Można kupić w mediaexpert, megaavans lub na elektro (wiem, wiem sam nigdy nie kupowałem w markecie ?) Cena katalogowa 2999, cena w tej chwili to 2600. Faktycznie w tej półce cenowej osprzęt wyglada nawet bardzo dobrze. Ciekawi mnie komfort z jazdy. Zastanawiam się tez nad tym ile prawdy jest w informacji, ze Indiana to ... Kross ;)

Waga ramy mnie aż tak nie odstrasza, znalazłem jeden test roweru i wg osoby testującej w rozmiarze L z pedałami spd wazy 14 kg. 14 czy 15 to sporo ale da się jeździć ;) szczególnie, że rower ten miałby służyć do jazdy amatorskiej ( teren plus szosa, trasy nie dłuższe niż max 150 km. )

Odnośnik do komentarza

W porównaniu do szosówki to bez dwóch zdań będzie ciężej i wolniej, ale większość przejazdów/odcinków to będzie teren leśny, w stosunku do szosy, na oko 70 do 30. Zdaję sobie sprawę z plusów i minusów posiadania MTB ale niestety rower będzie mógł zostać tylko jeden, dlatego tez zdecydowałem się na MTB i po wielokrotnym przeszukiwaniu ofert, przy okrojonym budżecie, ta wydaje się być najciekawszą z perspektywy relacji ceny do jakości.

Odnośnik do komentarza

To jest jedna i ta sama opinia tego samego człowieka. Ogólnie niezły rower za te pieniądze. Chętnie bym widział ten sam rower na hamulcach tarczowych ale mechanicznych za 2499. Byłaby to wtedy bardzo dobra oferta na rower całoroczny. Niestety jak się jeździ w minusach lub trzyma rower zimą na balkonie to tłoczki i uszczelki po jednym sezonie są do wymiany. Co boleśnie (300 zł za zaciski XT) odczułem na swojej skórze. Ze zdjęć nie widzę czy tylna przerzutka ze sprzęgłem czy nie. Ze sprzęgłem byłaby na plus. Na plus jest też tanie korby Deore, gdzie wielu producentów na tym elemencie oszczędza bo ta korba w detalu kosztuje 300 zł

Odnośnik do komentarza

Co do przemarzania to nie mam z tym problemu poznieważ przechwouję rower w pomieszczeniu z plusową temperaturą, no chyba że sama jazda na minusie przyniesie konieczność poniesienia niechcianych kosztów. Też się zastanawiam nad tylną przeżutką. Korba to faktycznie wielki plus tego roweru. Na dziś nie znalazłem lepszej oferty w zbliżonej cenie.Dziękuję za podrzucenie cennych wskazówek.

Odnośnik do komentarza

Mam 183 cm, celuję więc w 29 cali. Mustang 1 29 jest faktycznie ciekawą alternatywą, wcześniej odrzuciłem bo zdaje się, że cenowo widziałem bliżej 3 tys., więc była rónica, a teraz wyskoczyła oferta za 2 599. A mógłbyś doradzić w sprawie hamulców, czy Tektro HDC 300 nie są troszkę wyżej sklasyfikowane od Shimano SM-RT30. Widzę, że przód podają z tarczą 180, to więc na korzyść mustanga. A piasty? Poleciłbyś któreś, czy raczej są z tej samej półki?

Odnośnik do komentarza

W tej klasie cenowej to wszystkie koła są niskiej jakości. Ponieważ nie mam kół z tej klasy cenowej to nie jestem w stanie stwierdzić czy lepsza "dżuma czy cholera" :) Piasty Joytech są wsadzane do najtańszych badziewiaków a czy są one lepsze od Shimano Altus nie mam pojęcia. To są piasty za jakieś 30-50 zł.

A czy najtańsze Shimano lepsze niż te Tektro? Tomek Borucki (ksywka tobo), który przewalił jako mechanik tysiące takich hamulców twierdzi że Shimano poniżej Deore to shit na jeden sezon. Tektro też raczej nie robi high-endowych produktów. Dlatego twierdzę że zamiast hydraulicznych badziewiaków lepiej byłoby dać rozsądne tarczówki mechaniczne. Ale te kosztują drożej co się producentowi nie opłaca. Tarcza 180 jest IMHO do zastosowań codziennych niepotrzebna. Miałem i zmieniłem na 160. Nie miałem przypadku żeby były potrzebne większe przy moich 85 kilo. Mój syn, ok. 60 kg ma 160 z przodu i 140 z tyłu, ściga się w MTB i też mu wystarcza.

Odnośnik do komentarza

Jeszcze raz dzieki za wskazówki. Wiem już nieco więcej nież przed umieszczeniem tego tematu  :)  Reasumując, biorąc pod uwagę Indiana X-PULSER 5.9 i ROMETa Mustang 1 zadecydują raczej... drobiazgi. No chyba, że wq międzyczasie pojawi się kolejny do wyboru ;]  Rometa znam, miłaem 3 rowery, co prawda 2 to dawne dzieje, Indianą nie jeździłem i nikogo takiego nie znam, może będe pierwszy ;] Jest jeszcze kwestia serwisu, do ROMETA mam 3 km. do media expert jakieś 25 km. Nie chodzi mi o odległość, to wciąż w obrębie miasta, ale wydaje mi się, że w cięższych przypadkach zabraknie fachowej pomocy. Jak Twoje 85 utrzyma tarcza 160 to moje 90 chyba też :)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...