rafakafa Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Witam, Moi drodzy mam pytanie gdyż w temacie rowerów i tego co warto, za ile, marek, specyfikacji (hamulce itp.) jestem "zielony" stąd liczę na opinie, docelowo pomoc. W planach mam kupić rower. Do wieczornych przejazdów jak będzie ciepło żeby się poruszać jako aeroby, żeby na weekend gdzieś pojechać z rodziną itp. aby był rower w miare solidny i sprawdzony model, firma. Z jeden strony mógłbym wydać tą wyższą granice budżetową natomiast jak nie ma większej różnicy to wolę przyoszczędzić, chyba że warto tych kilka stów więcej wydać bo........ Czytałem na stronie WWW w sekcjach rowery do 1000 i 1500, i wpadły mi w oko te rowery: Spartacus Elite Alivio 1449 zł Karbon Racing R15 oraz X15 1199 zł Romet Rambler 26 3 1299 zł (jak wpisze na allegro to różne ceny wyszukuje) B’Twin Rockrider 340 - 800 zł Kross Hexagon X1 1099 zł widzę jeszcze jest jakis X3 niewiele drozszy ? Natomiast zastanawiałem się nad tym, którego wyżej nie było Kross Black Edition 6.1 1299 zł gdyż chyba ma "lepsze" hamulce niż te powyżej ? czy warto ? http://www.sklepmartes.pl/sporty/21349-meski-rower-black-edition-61-l-21-czarczerwgraf-r17ms26210071-kross.html#/pe-men/rozmiar-l_21/kolor-czar_czerw_graf https://www.kross.pl/pl/node/18525 Odnośnik do komentarza
rafakafa Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 https://www.decathlon.pl/rower-mtb-rockrider-520-275-id_8350582.html ROWER GÓRSKI MTB ROCKRIDER 520 27,5" B'TWIN o jeszcze widzę taki w cenie tego KROSSA BE 6.1 i również te tarczowe hamulce Odnośnik do komentarza
rafakafa Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 I jak pomoże ktoś ? Odnośnik do komentarza