lukasz.przechodzen Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Po pięciu latach używania, odświeżyłem test opony Schwalbe CX Comp - czyli uniwersalnego modelu na asfalt i bezdroża: https://roweroweporady.pl/schwalbe-cx-comp-test-opony/ Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Różne opony już ćwiczyłem. Takich nie miałem. Próbowałem w zeszłym roku ustalić jaka szerokość jest optymalna do jazdy w lekkim terenie. Po serii testów uznałem że jest to 1,75-1,8 cala. Jeździłem na Schwalbe SmartSam 700x42C ale były ciut za wąskie na lekki teren a na asfalcie kiepsko trzymały w zakrętach. No i moje nie miały wkładki antyprzebiciowej. Sporo jeździłem też na przełajowych Specialized Trigger Sport 700x38C (w rzeczywistości 700x35). Bardzo dobre na asfalt, trochę za wąskie w terenie. Koniec końców zostałem namówiony na Specialized Renegade Control (Control znaczy z wkładką antyprzebiciową). To są opony z niskim klockiem, z małymi oporami toczenia, raczej na suche warunki. Świetne na szutry, gruntówki i asfalty. Testowałem je w Górach Świętokrzyskich i podwarszawskich szutrach i były bardzo fajne. Jest to zwijana opona, ważąca poniżej 500 gramów. Tania niestety nie jest. Cena SRP 149 zł. Odpowiadającą im oponą ze Schwalbe wydaje się być Thunder Burt, którą ludzi bardzo chwalą. Jeszcze lżejsza i jeszcze droższa :) Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się