Skocz do zawartości

Romet Boreas


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Forumowiczow,

 

potrzebuję waszej porady bardziej doświadczonych kolegów na temat roweru Romet Boreas.

 

Z tego co widzę, jest to rower mało popularny, jak na razie widziałem tylko 1 recenzję.

 

 

Dostałem niezłą ofertę zakupu tego roweru w cenie 3200 zł.

http://www.romet.pl/Rower,BOREAS,10,713,714,14566,2017.html

 

Porównując różne rowery przejalowe/gravel cena katalowowa (3800) wydaję się już atrakcyjna, a rabat który oferuje mi sklep i cena koncowa 3200 naprawdę zachęca do zakupu.

 

Pytanie, czy cena nie bierze się z różnego rodzaju oszczędności, jak np. słabe kola ( jak np. w przypadku tribanów 520), stery, itp.

Zupełnie nie znam się na poszczególnych podzespołach, dlatego potrzebuję waszej pomocy.

 

Sam osprzęt Tiagra uważam za solidny, ale zupelnie nie znam się na reszcie.

 

 

Drugi roblem jest taki, że nie mam gdzie przymierzyć sie do tego roweru na żywo. Sprzedawca może jedynie zamówić go dla mnie po wcześniejszej zaliczce.

Generalnie w moim mieście raczej nikt nie sprzedaje nic innego jak zwykle rowery górskie i miejskie..

 

Czy możecie polecić mi jakiś dobry kalkulator rozmiarów ram?

 

MIerzyłem się za pomocą

http://www.competitivecyclist.com/Store/catalog/fitCalculatorBike.jsp

lHt3sQZ.jpg

 

ale po zestawieniu tego z rozmiarem Boreasa rozstrzał poszczególnych rozmiarów jest spory..

OqLhSbL.jpg

 

 

I ostatnie pytanie, czy to jest jeszcze rower przełajowy, czy może podchodzi pod gravel?

 

 

pozdrawiam serdecznie

Darek

 

Odnośnik do komentarza

Ma ręce i nogi.

 

To nie jest przełaj. Przełaj ma inne przełożenia, zwykle 46x34, zwykle płaską górną rurę i linki poprowadzone na górze ramy co umożliwia wygodne podbieganie z rowerem na ramieniu.