igla Opublikowano Piątek o 21:03 Autor Udostępnij Opublikowano Piątek o 21:03 Właśnie wróciłem z CentrumRowerowego i mój czar odnośnie gravela flatbara prysł. Jeździłem na Kross Esker FL i niewygodny rower jak dla mnie. W drodze do sklepu miałem okazję przymierzyć się do DSX i prawie identyczna geometria jak w Esker FL. Jeździłem w sklepie na różnych rowerach i najlepiej czułem się na Giant Roam 🙂 Chyba jednak na ten moment jestem skazany na klasyczny rower crossowy ewentualnie jednak na Trek FX Sport bo to jedyny rower bez amortyzatora, który był dla mnie OK. Rowerów crossowych "premium" praktycznie nie ma. Sztywne osie ma Polygon Heist 7, fajny jest Giant Roam 1, ale jak już mam crossa to może lepiej jednak wykonać porządny upgrade Treka DS. Karbonowego widelca tam nie wsadzę, ale z drugiej strony nie ścigam się i nie potrzebuję walczyć o każdy kg. Mogę więc skupić się na fajnym napędzie. Dziękuję za Wasze porady, spróbuję to scalić i wyciągnąć rozwiązanie najlepsze dla mnie. Odnośnik do komentarza
Pepe75 Opublikowano wczoraj o 09:49 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 09:49 12 godzin temu, igla napisał(a): Właśnie wróciłem z CentrumRowerowego i mój czar odnośnie gravela flatbara prysł. Jeździłem na Kross Esker FL i niewygodny rower jak dla mnie. W drodze do sklepu miałem okazję przymierzyć się do DSX i prawie identyczna geometria jak w Esker FL. Jeździłem w sklepie na różnych rowerach i najlepiej czułem się na Giant Roam 🙂 Chyba jednak na ten moment jestem skazany na klasyczny rower crossowy ewentualnie jednak na Trek FX Sport bo to jedyny rower bez amortyzatora, który był dla mnie OK. Rowerów crossowych "premium" praktycznie nie ma. Sztywne osie ma Polygon Heist 7, fajny jest Giant Roam 1, ale jak już mam crossa to może lepiej jednak wykonać porządny upgrade Treka DS. Karbonowego widelca tam nie wsadzę, ale z drugiej strony nie ścigam się i nie potrzebuję walczyć o każdy kg. Mogę więc skupić się na fajnym napędzie. Dziękuję za Wasze porady, spróbuję to scalić i wyciągnąć rozwiązanie najlepsze dla mnie. Trek, którego masz (M) jest porównywalny do DSXa bez amortyzatora w rozmiarze L. Jeżeli przejechałeś się na M to on ma krótszą i niższą ramę https://bikeinsights.com/compare?geometries=66f9d04edd6eaa001b82e94e,680e6ae478ff39001aea53dd, dlatego mogło Tobie być niewygodnie. Porównaj: top tube effective, reach, stack. Do sprawdzenia jeszcze długość mostka, ustawienie mostka na + lub na -, kierownica z gięciem w górę lub prosta. Te rzeczy możesz dopasować pod siebie. Kross Esker flatbar ma krótką i niską ramę. Jest jeszcze Marin Fairfax, nie ma sztywnych osi, natomiast ma geometrię zbliżoną do klasycznych crossów. https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2024-fairfax-3-2#geometry Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się