jajacek Opublikowano wczoraj o 11:59 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 11:59 Jeśli masz możliwość podjechać pociągiem do Modlina to jedna z najładniejszych tras w tamtej okolicy wiedzie wzdłuż obu stron rzeki Wkry. Tyle, że ode mnie też daleko. Ale czasem się tam wypuszczamy. Opisy terenów na północ i zachód od Warszawy znajdziesz na blogu mojej koleżanki: na północ od Warszawy | Kocham rower Z kolegą tak któregoś razu jechaliśmy na północ: Odnośnik do komentarza
Szwedacz Opublikowano wczoraj o 12:01 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 12:01 No to jeszcze ścieżka wzdłuż Kanału Żerańskiego i dalej wszelkie lokalne dróżki między Wisłą i Narwią masz. Jakieś trasy asfaltami za Sulejówkiem, nieco na północ? Coś w stronę Mińska lokalnymi? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano wczoraj o 12:38 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 12:38 Wzdłuż kanału to asfalt nie miał ciągłości. Z kolei za Białobrzegami było mało asfaltu w asfalcie 🙂 Co widać na poniższym zdjęciu 🙂 To jest droga za Załubicami. Swoją drogą 10 lat temu po szutrach jeździło się na oponach 25 mm 🙂 Odnośnik do komentarza
Szwedacz Opublikowano 23 godziny temu Udostępnij Opublikowano 23 godziny temu Przerwa w asfalcie wzdłuż kanału była jedynie na krótkim fragmencie. To jak będziesz miał okazję, to się wybierz i odśwież sobie atlas - zwłaszcza na południe. Na najbardziej lokalnych dróżkach pojawiły się kilometry idealnego asfaltu. Podpatrzyli unijne tablice i za poprzedniej kadencji udekorowali nowe odcinki białoczerwonymi tablicami nt. danej inwestycji. Pewnie na heatmapach widać dobrze, które odciniki są zrobione, a których rowerzyści unikają. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 20 godzin temu Udostępnij Opublikowano 20 godzin temu @Szwedacz Pomyłem dzisiaj rower MTB Tylna przerzutka XT 11-rzędowa z długim wózkiem, RD-M8000. Manetka XTR. Blat NW, kaseta XT 11x46 Na obecnym napędzie po zmianie kasety i łańcucha ma przejechane jakieś 1000 km Na stojaku sprawdziłem, wszystko działa idealnie. Nie było potrzeby żadnych poprawek. Łańcuch CN HG701-11 typu Linkglide. Chodzi trochę głośno Ale przymiar 0,75 nie wpada po 1000 km Product Detail Page Odnośnik do komentarza
Szwedacz Opublikowano 14 godzin temu Udostępnij Opublikowano 14 godzin temu Oj Jacku, rozgrzebywanie tematu napędu w rowerze do katowania w terenie (ale jednocześnie z sensownym zakresem, nie jak w zjazdówkach), to otwieranie puszki pandory. Przynajmniej w wersji w której Pinion odpada z racji ceny takiego roweru 😉 Nie wiem czy 11-rzędowy będzie miał wiele większą tolerancję na syf i drobne odgięcia niż 12-rzędowy. Bez 2x wózka przerzutki się nie skróci (a z kolei 2x niesie za sobą brak możliwości stosowania chainguida i zabawę z idealną regulacją przodu, by łańcuch nie spadał na korbę na kamulcach na zjazdach), albo bez drastycznych cięć w zakresie. Zachowanie miękkiego biegu na podjazdy by oznaczało w takiej konfiguracji zmianę zębatki na korbie na 28T, a to z kolei oznacza że najtwardsze przełożenie to 28T:11T (~2.55), czyli przeloty po poziomych asfaltach lub równych ścieżkach to będzie młyn nawet bez wiatru w plecy. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się