qba169 Opublikowano 15 Lipca Udostępnij Opublikowano 15 Lipca Witam wszystkich bardzo serdecznie! Poszukuję MTB do kwoty 5000 zł, maksymalnie mogę naciągnąć do tych 6000 zł. Jeżdżę głównie po szlakach leśnych, małych i większych górkach i trochę asfaltu też się trafi. Mam 194cm wzrostu i około 104 kg wagi, mój poprzedni rower to jakaś starsza Merida na 29 calowych kołach Jestem kompletnym laikiem dlatego prosiłbym o dobór najlepszego sprzętu w tych pieniądzach i na co mam zwrócić w szczególności uwagę. Dodatkowa prośba, żeby to nie było nic ze stajni Decathlonu. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 15 Lipca Udostępnij Opublikowano 15 Lipca Będziesz miał ciężko. Przy tej wadze musisz mieć golenie 32 mm w amorze. Czyli amor Rockshox Recon, Manitou Machete lub Fox Rhythm. Mało jest rowerów w tym budżecie co mają takie amory oprócz Decathlonu. Na pewno Torpado Storm X8 i X9 z Media Expert. Nie wiem czy jakiś Kelly Gate się zmieści w tym budżecie. W Centrum Rowerowe, Sprint Rowery i Green Bike trzeba pogrzebać. Ewentualnie markety Martes i Intersport. Odnośnik do komentarza
qba169 Opublikowano 15 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca A co myślisz o takim Giantcie? GIANT XTC SLR 29 2 Black 2023 - Rowery Bielany Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 15 Lipca Udostępnij Opublikowano 15 Lipca Świetna rama, napęd ok. Amor śmieć, hamulce śmieć, koła śmieć. Edit: koła nędzne a nie śmieć :) Reszta oceny zostaje :) Odnośnik do komentarza
qba169 Opublikowano 15 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca A ile bym musiał dołożyć do budżetu żeby znaleźć coś wartego uwagi? Odnośnik do komentarza