Skocz do zawartości

[MTB] 5000/6000 zł, 2m wzrostu i 100kg wagi


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Poszukuję MTB do kwoty 5000 zł, maksymalnie mogę naciągnąć do tych 6000 zł.

Jeżdżę głównie po szlakach leśnych, małych i większych górkach i trochę asfaltu też się trafi.

Mam 194cm wzrostu i około 104 kg wagi, mój poprzedni rower to jakaś starsza Merida na 29 calowych kołach :)

Jestem kompletnym laikiem dlatego prosiłbym o dobór najlepszego sprzętu w tych pieniądzach i na co mam zwrócić w szczególności uwagę.
Dodatkowa prośba, żeby to nie było nic ze stajni Decathlonu.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza

Będziesz miał ciężko. Przy tej wadze musisz mieć golenie 32 mm w amorze. Czyli amor Rockshox Recon, Manitou Machete lub Fox Rhythm. Mało jest rowerów w tym budżecie co mają takie amory oprócz Decathlonu. Na pewno Torpado Storm X8 i X9 z Media Expert. Nie wiem czy jakiś Kelly Gate się zmieści w tym budżecie. W Centrum Rowerowe, Sprint Rowery i Green Bike trzeba pogrzebać. Ewentualnie markety Martes i Intersport.

Odnośnik do komentarza

To zależy czego szukasz. Jak chcesz rower do rekreacji to taki z Media Expert jest co prawda ciężki ale dobrze wyposażony. Jak chcesz lżejszy to trzeba celować w rower na ramie z Decathlonu, Meridę, Scotta czy Specialized. Jak chcesz super wyposażony karbonowy w dobrej cenie to Cube ma rower, który w Niemczech sprzedaje się za 1750 Euro. Jak zależy Ci żeby mieć ładny napis na ramie wzbudzający zazdrość na osiedlu Trek ma serię rekreacyjnych rowerów X-Caliber i trochę bardziej sportowych Procaliber.

Odnośnik do komentarza

Obecnie rynek spoko wyglada: