Skocz do zawartości

[3000-4000zł] Rower crossowy


Rekomendowane odpowiedzi

Miałem Krossa Eskera 2.0 MS. Zrezygnowałem bo baranek nie jest dla mnie, byłem mocno pochylony do przodu, poza tym jakoś czułem się mały na tym rowerze. Rower był świetny na szosie, super się nim jechało jednak przy jakichś zjazdach gdzie był żwir czułem sie na nim niebezpiecznie przez ten uchwyt. Jestem amatorem, robiłem nim po 60km po trasach asfaltowych i mieszanych 60% asfaltu 40-50% Utwardzonych 10% Nieutwardzone. Chce na rowerze czuć się komfortowo, chce łatwo pokonywać dystanse, ale też chce żeby poradził sobie gdy zjadę z asfaltu na trudniejszy teren. Lubie też jeździć czasem szybciej
Który byście wybrali i dlaczego właśnie ten, czy może macie jakiś inny do polecenia a na pewno macie i chętnie zobacze inne modele.

Trek Dual Sport 2 Gen 5 2023
Canyon Pathlite 6
Merida Speeder 100
Unibike Viper
Merida Bignine 60
SCOTT Sub Cross 20

Odnośnik do komentarza