Skocz do zawartości

Rower do 1500 zł #laik


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

Jestem na etapie poszukiwań odpowiedniego roweru dla siebie. Mam 176 cm wzrostu i ważę 80 kg. Głównie interesuje mnie sporadyczna jazda rekreacyjna po drogach, czasem chciałbym też wybrać się na leśne ścieżki, czyli powiedzmy że różnorodna nawierzchnia drogowa 😛 

Budżet, jaki mam na zakup, to maksymalnie 1500 zł. Czy możecie polecić mi jakiś model lub markę, która spełni moje wymagania i będzie odpowiedni dla mojego wzrostu? 

Osobiście zastanawiałem się mocno nad feltem w bardzo dobrej cenie, ale nie wiem czy rozmiar ramy, który wynosi 58 cm będzie odpowiedni na moje 176 cm czy raczej warto zaryzykować i da radę się przyzwyczaić?

https://www.centrumrowerowe.pl/rower-miejski-felt-verza-speed-50-pd36882/?v_Id=204710

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i porady 😁

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, gosc napisał(a):

Jeśli opis nie kłamie, to Altus za 1099, to chyba dobra oferta. Do tego kaseta, a nie wolnobieg. Pomijając rozmiar ramy, to chyba najlepsza oferta w tej klasie i przebija Lazaro. 😉

Mógłbym poprosić o link? 
 

 Przy okazji co myślicie o https://sklep.rowery.pl/rower-meski-fitness-kands-pure-acera-2023? Cena ponad budżet, ale zbiera bardzo dobre opinie

Odnośnik do komentarza
W dniu 26.04.2024 o 18:10, Sieciofilek napisał(a):

Mógłbym poprosić o link? 
 

 Przy okazji co myślicie o https://sklep.rowery.pl/rower-meski-fitness-kands-pure-acera-2023? Cena ponad budżet, ale zbiera bardzo dobre opinie

Dla mnie odpada. Z przodu nie ma możliwości zamontowania trekkingowego błotnika (mówiłem w innym wątku o Lazaro/Kands) Widelec strasznie wąski. Jeśli Ci na tym nie zależy, to w zakładanym, jednak +/-, budżecie można brać pod uwagę.

Popatrz/porównaj sobie na stronie Lazaro, model Aero1 do 3 i tego Kandsa. Lazaro V3 jest na Alivio i ma większe możliwości montażu. Oskar w wątku o V1 bardzo go przetestował. 

Rozważając jednak różnice w osprzęcie, możliwości modyfikacji, montażu dodatków,  to Lazaro V1, a zwłaszcza V3, chyba jest (pomimo ceny 1949) lepszym wyborem niz ww. Kands.

Podejrzewam, że FELT Verza Speed 50 ma jakieś zwykłe piasty, a nie te shimanowskie z V1/V3, jeśłi dobrze widzę, to hamulce Tektro. suport nie wiadomo jaki.

Musiałbyś spróbować dopytać w centrumrowerowym, czy są w stanie podać pełną specyfikację, bo ta na stronie jest bardzo okrojona.

Oskar, czy jeszcze coś od siebie byś dodał? 😉

Odnośnik do komentarza

Tak ten felt ma gorsze piasty, ma też gorsze hamulce niż te w lazaro. Opony tam też są gorsze, ale dalej 1000 zł w kieszeni. Ten Felt to super rower któryś w garażu. Jeśli bym potrzebował taniego roweru na 5 km dojazdy do pracy i bym pasował wzrostem a nie był kurduplem, to bym pewnie kupił tego. Jeśli bym szukał roweru na dojazdy do pracy i na okoliczne wycieczki rowerowe, to kupiłbym Aero V3. V3 ma suport na octalinku i świetne piasty. Myślałem ostatnio, że te piasty w Aero V1 są dobre to te neco w V3 mi zwoje w mózgu poprzepalało. Kręci się to lepiej niż mavicki które mam w szosie czy dt swissy w moim mtb. 

Kandsa pure wydaje się spoko, ale jak zwrócił uwagę @gosc ciężko tam założyć błotniki, mamy więc rower z wewnętrznym prowadzeniem linek i z szczękami, więc teoretycznie idealnie na kiepskie warunki atmosferyczne i jako rower do jazdy 365 dni w roku, a z drugiej strony nie zamontujemy błotników czy bagażnika - dziwne. 

Pure mi się za to bardziej podoba wizualnie, super widelec się komponuje z ramą. Lazaro aero jest produkowany w tej samej fabryce co pure, obecnie mamy ostatni rok z tą wersją lazaro aero, w przyszłym roku aero dostanie ramę na wzór kandsa pure. 
 

Odnośnik do komentarza
38 minut temu, Oskarr napisał(a):

 w przyszłym roku aero dostanie ramę na wzór kandsa pure. 
 

Masz to info od Lazaro? Ciekawe.

Kurczę, to chyba trzeba odkładać na obecną wersję, bo rower bez błotników, to trochę kiszka. 😉 Jeśli ma być taka sama jak Pure, bez otworów. Chyba, że chcą, żeby była taka sama wizualnie, ale z możliwościami montażu dodatków jak obecna.

Odnośnik do komentarza

Nowa rama będzie wizualnie nawiązywała do pure, lazaro chce zrobić jedną ramę do szosy, gravela i fitnesa. W jednej ramie będą wszystkie uchwyty i większy prześwit aby wszystko się tam zmieściło. Zamawiając 20k tych samych ram dostają lepsze ceny niż jakby chcieli kupić do każdego z modeli oddzielną ramę. 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...