sl66 Opublikowano 23 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca Jak oceniacie stan kasety, korby i ewentualnie łańcucha? Wszystko świeżo wyczyszczone. Części od nowości, po przebiegu 3000km Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 24 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca Zęby blatu są niezłe ale niektóre już trochę podcięte. Ponieważ największa koronka jest mocno podcięta sądzę że jeździsz na dużych przekosach. Ogólnie widać że nie jeździsz dużo na twardych przełożeniach. Pierwsze 4 koronki są w dobrym stanie. Od 5 widać zużycie. 7 jest już mocno wyeksploatowana. Łańcuch na oko nie da się ocenić. Oprócz tego że bardzo brzydko wygląda. To pewnie od tego odtłuszczacza. Od tego jest przymiar. Odnośnik do komentarza
sl66 Opublikowano 24 Marca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca Dziękuję bardzo Jacku :) Rzeczywiście, jeżdżę często ze sporym przekosem. Optymalny dla mojego trybu rekreacyjnego jest większy blat (46) z przodu i 6-7 koronka. Tak właśnie najczęściej jeżdżę. Jeżeli wrzuciłbym z przodu mniejszy blat (30), to wtedy muszę jeździć na małych koronkach. Więc w obu przypadkach mam przekosy. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 24 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca Alternatywą jest kaseta tzw. juniorska 14-28. Mój kolega po okolicach Warszawy na takiej jeździ. Masz świetną kadencję bo koronki 14-21 co 1. Oczywiście nie jest to kaseta na jakieś cięższe podjazdy. Nie ma też koronek 11-12-13 do rozwijania dużych prędkości. Odnośnik do komentarza
sl66 Opublikowano 25 Marca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca Żeby bardziej równomiernie zużywać napęd, zmieniłem sposób w jaki używam biegów. Zacząłem jeździć na małym blacie do 4-3 koronki, dopiero potem wrzucam duży blat i zrzucam dwie koronki w dół (na 6-5). Dziś testowałem to rozwiązanie i całkiem mi pasowało. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 25 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca No bo tak się powinno jeździć 🙂 Ja po Warszawie wszystko jeżdżę z 46 ale raczej w środku kasety. Odnośnik do komentarza
sl66 Opublikowano 25 Marca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca Ja do tej pory też jeździłem wszędzie na 46. Głównie na koronkach 7-5 jak mi się wydaje. 7 (a może nawet czasem 8) była do ruszania ze swiatel. Ale blat miałem cały czas 46. Na 30 zrzucałem tylko na większym podjeździe i w terenie. Dzis testowałem alternatywne rozwiązanie. Do ruszania i rozpędzania się blat 30. Do ok 28 km/h, co odpowiadało chyba 3 koronce. Dopiero wtedy przerzucałem na blat 46 i koronkę 5. Czy taki sposób użytkowania biegów jest lepszy niż poprzednio? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się