VIKING Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Witam, Wszystkich bardzo serdecznie ! Mam pytanie jak w temacie co polecacie TREK http://www.rowery-colex.pl/rowery/5731-rower-trek-farley-5-16-523626.html czy CUBE ? http://skiteam.pl/rowery/7435-rower-cube-751100-nutrail.html?search_query=cube+nutrail&results=2 Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Nie znam się zupełnie na Fat Bike'ach ale nie wiedziałem że są takie drogie. Nie bardzo pojmuję za co taka cena. To są zupełnie dwa różne rowery. Pierwszy ma sztywny widelec i mam wrażenie że o to chodzi w tych rowerach. Że amortyzacja jest wyłącznie za pomocą opon. Drugi ma amortyzator który nie bardzo wiadomo do czego jest potrzebny w takim rowerze. Mówią że siedzi się na tym jak na koniu, tak są szerokie supporty. Gdyby to był rower typu hybrid ze sztywny widelcem to kosztowałby połowę. Czyli za modę i szerokie opony dopłacamy 100%. Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę. Odnośnik do komentarza
marcino285 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Też nie potrafię zrozumieć czemu te rowery mają tak wysokie ceny. Może faktycznie moda i szerokie opony... Odnośnik do komentarza
rock85 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 O kurcze, miałem okazje na Joy Ride w Zakopanem przejechać się Fatem. Musi być świetna zabawa na zjazdach. Oba modele są podobne nie pomogę:P Odnośnik do komentarza
rock85 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Chociaż Cube raczej lepiej wypada ... Odnośnik do komentarza