MKSD Opublikowano 2 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2023 Cześć, chcę kupić jeden z rowerów mtb indiana spośród wymienionych. Rower do jazdy po leśnych ścieżkach i wąwozach. Modeli niestety podaję dużo, bo niezbyt się znam na sprzęcie rowerowym i ciężko mi ograniczyć bardziej niż przez budżet. Ze względu na cenę i rok modelowy 23 w pierwszej kolejności myślałem o: https://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-mtb/rower-gorski-mtb-indiana-x-pulser-5-9-m21-29-cali-meski-czarny https://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-mtb/rower-gorski-mtb-indiana-x-pulser-6-9-m21-29-cali-meski-czarny Ale też jeżeli wypadły by zdecydowanie lepiej to mógłbym dopłacić do któregoś z tych droższych/starszych: https://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-mtb/rower-indiana-x-pulser-6-7-m21-czarny-grafit-r21 https://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-mtb/rower-indiana-x-pulser-5-9-m21-czarny-grafit-r21 https://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-mtb/rower-gorski-mtb-indiana-x-enduro-7-7-m21-27-5-cala-meski-szaro-czarny https://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-mtb/rower-gorski-mtb-torpado-storm-x6-m21-29-cali-meski-czarno-zielony https://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-mtb/rower-indiana-x-pulser-6-9-m21-czarny-brazowy-r21 Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza
ole Opublikowano 11 Maja Udostępnij Opublikowano 11 Maja Indiana x-cross 4.0 M19. Rower kupiłem w październiku '23 z rabatem ok. 340PLN, czyli korzystnie, bo on kosztował wtedy coś ok. 1600PLN. Dostarczony kurierem do domu, bez problemu sam złożyłem( koła i kierownicę) Niestety tylne przerzutki były do natychmiastowej regulacji. Hamulce zapowietrzone, były przez to koszmarnie słabe. Wszystkie te poprawki zleciłem fachowcom z mojej mieściny, bo tym z Mediów nie dałbym się dotknąć to tego poziomu techniki. Z przerzutkami poszło gładko ale okazało się, że hamulce to jakaś no name tania podróba, jednorazówki których nie da się doprowadzić do stanu używalności ??!! Wymieniłem na normalne standardowe Shimano. Po 2 tygodniach używania musiałem wymienić pedały( skrzypiały, stukały) na takie na łożyskach maszynowych choć wcale nie tak drogie. Wszystkie te naprawy i poprawki zleciłem niezależnym serwisantom. Niby rower na gwarancji ale.... Aby mieć gwarancję trzeba sobie opłacić pierwszy przegląd, i tu uwaga, bezpośrednio przy zakupie kosztuje to ok. 90 zł jak pamiętam, jeżeli chcesz wykupić później cena jest dwukrotnie wyższa!!!!! Zrezygnowałem, bo i tak nie mam za grosz zaufania do serwisantów Media Markt, a oczywistym jest, że nie wymienili by mi na porządne tandetnych hamulców ani pedałów. I tak bujałbym się od naprawy do naprawy. O tym, że opony były inne niż w opisie szkoda gadać, bo to wpisuje się jakby w całość. Sam rower zupełnie fajny ( jak się poprawi babole fabryki), szybki, zębatki dobrze dobrane, wygodne siodełko ( każdy musi sobie dopasować) w porządku "amortyzator" z blokadą. . Wspomniana tandeta jednak nieco psuje wrażenie, bo rabat przy zakupie pochłonęło doprowadzenie roweru do stanu używalności. A ten cały system "gwarancyjny" jest po prostu żałosny. Odnośnik do komentarza
Szwedacz Opublikowano 11 Maja Udostępnij Opublikowano 11 Maja 27.5" przy rozmiarze M21 odpuść na starcie, skoro to ma być do rekreacyjnej jazdy (a nie skakania i wywijania ewolucji). Pulsery i Enduro poguglaj - na tym i pokrewnych forach przez ostatnie 2 lata masa dyskusji miała miejsce, sporo opinii ludzie zostawiali. Storm X6 ciężko ze zdjęcia ocenić po zdjęciach jakie dali, ale mnie ten Judy wygląda na model sprężynowy, a nie powietrzny - patrz od X7 wzwyż raczej. Storm X8 w nowej wersji (jako Torpado, nie Indiana) dostał napęd 1x bez zmian kasety, co wg mnie jest nieporozumieniem. Torpado X7 trochę będzie brakować przełożenia na strome podjazdy, bo kaseta jest do 36T, a nie 42T, za to hamulce i amor wyglądają już ok. O kołach nic nie powiem. Indianą Storm X8 zeszły sezon przejeździłem po wymianie i zamleczeniu opon i dorzuceniu droppera, i do jazdy turystycznej jest to w swojej cenie bardzo fajna pozycja. W górach natomiast dla nienajlżejszych osób amortyzator (Recon 100mm) zaczyna niedomagać - przydało by się coś o większym skoku lub szerszych goleniach. (Z resztą to jest jeden z powodów, dla których po roku się jej pozbywam). Odnośnik do komentarza
Alozangid Opublikowano 16 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia W dniu 11.05.2024 o 20:16, ole napisał(a): Indiana x-cross 4.0 M19. Rower kupiłem w październiku '23 z rabatem ok. 340PLN, czyli korzystnie, bo on kosztował wtedy coś ok. 1600PLN. Dostarczony kurierem do domu, bez problemu sam złożyłem( koła i kierownicę) Niestety tylne przerzutki były do natychmiastowej regulacji. Hamulce zapowietrzone, były przez to koszmarnie słabe. Wszystkie te poprawki zleciłem fachowcom z mojej mieściny, bo tym z Mediów nie dałbym się dotknąć to tego poziomu techniki. Z przerzutkami poszło gładko ale okazało się, że hamulce to jakaś no name tania podróba, jednorazówki których nie da się doprowadzić do stanu używalności ??!! Wymieniłem na normalne standardowe Shimano. Po 2 tygodniach używania musiałem wymienić pedały( skrzypiały, stukały) na takie na łożyskach maszynowych choć wcale nie tak drogie. Wszystkie te naprawy i poprawki zleciłem niezależnym serwisantom. Niby rower na gwarancji ale.... Aby mieć gwarancję trzeba sobie opłacić pierwszy przegląd, i tu uwaga, bezpośrednio przy zakupie kosztuje to ok. 90 zł jak pamiętam, jeżeli chcesz wykupić później cena jest dwukrotnie wyższa!!!!! Zrezygnowałem, bo i tak nie mam za grosz zaufania do serwisantów Media Markt, a oczywistym jest, że nie wymienili by mi na porządne tandetnych hamulców ani pedałów. I tak bujałbym się od naprawy do naprawy. Nie to, żebym nie mógł za to teraz zapłacić. Mam amunra kod promocyjny, które otrzymałem na https://kasynoanalyzer.com/kasyno-bonusy/amunra.com i zarobiłem wystarczająco. Ale oni całkowicie przesadzają, bo to przecież nowy rower. To powinno działać od razu po wyjęciu z pudełka. O tym, że opony były inne niż w opisie szkoda gadać, bo to wpisuje się jakby w całość. Sam rower zupełnie fajny ( jak się poprawi babole fabryki), szybki, zębatki dobrze dobrane, wygodne siodełko ( każdy musi sobie dopasować) w porządku "amortyzator" z blokadą. . Wspomniana tandeta jednak nieco psuje wrażenie, bo rabat przy zakupie pochłonęło doprowadzenie roweru do stanu używalności. A ten cały system "gwarancyjny" jest po prostu żałosny. Cześć, możecie powiedzieć, ile kosztowały Was wszystkie poprawki? Teraz oferują mi zniżkę w wysokości 200 złotych i chcę zrozumieć, czy warto z niej skorzystać. Odnośnik do komentarza
APZ Opublikowano 16 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia Nie chcę wprowadzać zamieszania, ale sugerowałbym zakup roweru mtb: Rockrider Explore 540. Decathlon. Mam w rodzinie. Czasami jeżdżę na wersji damskiej (rama taka sama, ładniejszy kolor, ciut węższa kierownica, siodełko niby inne, ale nie odczuwam różnicy). Ceny 3200-3999 zł. Opony czy hamulce można wymienić na lepsze, po zjechaniu fabrycznych. Rower ma inserty na tylny bagażnik i na dwa bidony. Sztywne osie, sztywny support. Na forum jest wieeeelki wątek o tym rowerze. PS: nie mam, niestety, prowizji od Decathlon. Odnośnik do komentarza
APZ Opublikowano 17 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia RR Explore 540: Odnośnik do komentarza
kamil000 Opublikowano 19 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia W dniu 11.05.2024 o 20:14, Szwedacz napisał(a): Indianą Storm X8 zeszły sezon przejeździłem po wymianie i zamleczeniu opon i dorzuceniu droppera, i do jazdy turystycznej jest to w swojej cenie bardzo fajna pozycja Potwierdzam, jestem posiadaczem od ponad 2 lat i sprawuje się bez zarzutu. 😄 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się