michsmm Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Nie mam ciśnienia każdy ma swoje typy jedni zachwalają drudzy nie Odnośnik do komentarza
michsmm Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2023 26 minut temu, Veriv napisał(a): Widze ze masz mega cisnienie na ten rower ? Nie mamy przecież zadnych ukrytych intencji, nie che Ci sprzedać żadnego roweru. Ten po prostu wydaje mi sie.. bez sensu. Nie robi sie trailowych hardtaili w karbonie. Bo po co. W trailowym rowerze waga ma drugorzędne znaczenie, karbon jest zaś drogi. Te rowery użytkowane zgodnie z przeznaczeniem przechodzą niemiłosierny wpierdziel, będąc przy tym tańszymi w eksploatacji. Nie ma tu 16 łożysk po 60zł/sztuka, nie ma tylnej amortyzacja ani niewyjaśnionych strzałów w 30sekundzie jazdy. Użytkownicy trailowych hardtaili szukają raczej oszczędności i w zakupie i w eksploatacji, to są zwykle dzieciaki czy sprawni fizycznie dorośli którzy są w stanie robić za amortyzator - drgania idą w Twój kręgosłup. Taki rower powinien mieć mykmyka byś się nie zabił na 1szej hopie. Zaś do zastosowania w XC to tez słabo, bo duża masa, ciężka rama. To że ktoś zważył ten rower bez pedałów, dętek i śrubek od bidonów by zobaczyć 12.8kg nie czyni go w zaden sposób bardziej atrakcyjnym. Tyle wazy mój full do xc. Niewiele zysków dla Ciebie z tego za rama jest karbonowa. Pytanie jeszcze w jakim stopniu jest to karbon a w jakim włókna szklane, sami piszą że to mieszanka. Dlatego napisałem, ze wygląda jakby ten rower stworzył ktoś kto zwyczajnie nie jezdzi na rowerze. PS: jesli szukasz jakie są trendy etc to polecam sprawdzić stronę polskiego producenta NS Bikes. Tam pracują mega ogarnięci ludzie, którzy faktycznie są w stanie wyznaczać, odgadywać trendy nie gorzej niż jakiś Spec. Wydaje sie jakby mottem przewodnim tam było by tworzyć rowery na których sami by chcieli jezdzić. I tak do 9 tysięcy masz do wyboru trailowego hardtaila w aluminium i... stal. https://nsbikes.com/endurotrail,64,pl.html Pochwal się jakiego masz fulla do xc Odnośnik do komentarza
Veriv Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Rockridera xc500 Odnośnik do komentarza
michsmm Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2023 4 minuty temu, Veriv napisał(a): Rockridera xc500 Xc500 to nie full Odnośnik do komentarza
Veriv Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Xc500s Odnośnik do komentarza
mike21 Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2023 8 godzin temu, michsmm napisał(a): Polygon Syncline jest zbudowany z najlżejszego i zarazem wytrzymałego materiału: Włókno węglowe ACX. Włókno węglowe ACX to najlżejszy, najsztywniejszy i najmocniejszy materiał do budowy ramy. Materiał jest wykonany z naukowej mieszanki Toray T700 i węgla z serii High Modulus M, co zapewnia maksymalizację wytrzymałości i sztywności w miejscach wysokiego odpoczynku. Włókno węglowe ACX, z którego zbudowany jest Polygon Syncline C5, sprawia, że rower jest super lekki i ma sztywną konstrukcję. Dodatkowe warstwy węgla w określonym wzorze zapewniają idealne, doskonałe przenoszenie pedału i tłumienie wibracji Przecież to marketingowy bełkot jest i zwykłe kłamstwo. Dzisiaj z mat T700 robione są co najwyżej elementy zabawek jak szkielety plażowych latawców ? Mam po sąsiedzku firmę która rob poszycia ultralekkich samolotów z kompozytów. Kiedyś zrobili mi wykład w tym temacie. Obecnie z rynku schodzą już ramy rowerowe robione w oparciu o maty T1000. Wchodzą T1100 i TC1200. Raczkują maty przeplatane włóknem aramidowym. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się