Skocz do zawartości

Indiana X-Pulser 5.9 VS Indiana X-Pulser 3.9 VS Indiana X-Cross 5.0


Rekomendowane odpowiedzi

Szukam roweru dla siebie na dojazdy do pracy i weekendowe wypady głownie na drogi szutrowe, leśne ścieżki. Wzrost 184 cm waga 115kg. Zastanawiam się między rowerami Indiany a dokładnie tymi modelami

X-Pulser 5.9 https://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-mtb/rower-indiana-x-pulser-5-9-m21-czarny-grafit-r21

X-Pulser 3.9 https://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-mtb/rower-gorski-mtb-indiana-x-pulser-3-9-m21-29-cali-meski-czarny

X-Cross 5.0 https://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-cross/rower-crossowy-indiana-x-cross-5-0-m21-meski-czarny

Czy w kwocie max 3000 zł znajdę coś lepszego ? Ciekawi mnie nowy Cues od Shimano, miał może ktoś z nim styczność ?

Odnośnik do komentarza

Ja kupiłem ostatnio tego x pulsera 5.9 tylko że z ramą 19' i powiem Ci że jak do lasu i na szutry, piachy itp. to crosa bym nie brał. Ten pulser nie ma wcale jakichś baloniastych opon, w terenie sobie radzi ( hopki, korzenie, piachy) a i na asfalcie dobrze idzie. Jeżdżę dopiero kilka dni ale coraz bardziej się przekonuję do tego roweru, po złym początku. Dam ci radę, jak chcesz kupować w mediaexpert to na pewno zamów z odbiorem złożonego roweru w sklepie po to żeby go dokładnie obejrzeć. Ja kupiłem z dostawą fabrycznie zapakowany. I tak, sztyca od siodełka nie chciała wejść, od razu się pozajeżdżała musiałem szlifować otwór żeby w ogóle wsadzić siodło, Pedały trzeszczą, przerzutki nieustawione, Hamulce nieustawione, obcierające tarcze o klocki, a do tego mam miękki jeden hamulec wydaje się że jest zapowietrzony i cały czas trze mi tylna tarcza o klocek a koło kręci się z oporem. Na pewno da się to naprawić ale nie będę dłubał sam na razie bo muszę jechać do 30 dni od kupna na przegląd za 89zł żeby utrzymać gwarancję i niby mają jakieś regulacje robić itp. I zobaczymy. A tak ogólnie rower ok, fajny osprzęt, amor spoko z blokadą na kierownicy super sprawa.  Tyle o indianie.

Odnośnik do komentarza

Przy tej masie jeśli drogi leśne rozumiesz jako drogi z korzeniami i wybojami, szedłbym w rower na sztywnych osiach z powietrznym amortyzatorem, który dostosujesz do swojej wagi. 
Podlinkowane oferty mają mało wytrzymałe koła i amortyzatory sprężynowe. Taka sprężyna jest dawana pod daną, konkretną wagę rowerzysty. Mamy tam małą regulację rzędu +- 10 kg od wyjściowych 70 kg. Można się ratować wsadzając twardszą sprężynę do amortyzatora w 5.9. ale jak teraz sprawdzam na szybko to twardsze sprężyny dalej są do 90kg. 

Ja bym na Twoim miejscu w tych pieniądzach szukał używanego roweru na sztywnych osiach i powietrznym amortyzatorze i porządnych hamulcach hydraulicznych minimum sram level lub mt 400. 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...