Skocz do zawartości

marcind

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

marcind's Achievements

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. To ja też odkurzę, zawsze się komuś może przydać. Akurat z kolegami stoimy przed wyborem rowerów dla synów na następny rok. Chłopcy mają 7 lat, lubią jeździć w terenie i kondycję też mają coraz lepszą. Dla 8-10 latka tego typu, który jeździ sporo, chce pojechać z nami w góry na ścieżki oficjalne (single) i po drogach gospodarczych albo i szlakach, warto kupić w miarę lekki rower z napędem 1x8-10 i powietrznym amortyzatorem. Rozmiar kół właśnie 24 cale, bo 20 już za małe, a 26 jeszcze za duże w terenie. Osobiście wolałbym hamulce tarczowe, ale przy małej wadze dziecka pewnie i szczękowe dadzą radę na zjazdach (zależy od prędkości i posiadanej techniki). Niestety takie rowerki kosztują prawie tyle co dorosłe, czyli co najmniej 3-4 tysiące. Wybór jest też znikomy. Przykłady to Woom Off Air 5 albo Marin San Quentin 24.
  2. To ciekawe co piszesz i powiedziałbym dość frapujące, ponieważ chyba większość ram aluminiowych w rowerach jest ze stopu 6061, przynajmniej z tego co zauważyłem. Co jest z nim nie w porządku? Jakieś konkretne dane za tym przemawiają czy własne doświadczenia, które się powtarzały?
  3. Dzięki za odpowiedź. Podoba mi się, chyba dopytam sprzedającego o szczegóły, np. o pochodzenie. Czy wiesz może, jakie tam wchodzą opony i jakiej długości jest korba przy rozmiarze ramy 52? Trochę martwi mnie kaseta do 28, wolałbym mieć chociaż 32.
  4. Pozwolę sobie dodać tu pytanie, ponieważ szukam podobnego roweru. Czy ten z poniższej oferty to dobry wybór i wart swojej ceny? Nie jest niestety podane która to wersja, ale wizualnie wyróżnia się na plus w porównaniu z innymi używkami w podobnej cenie: https://www.olx.pl/d/oferta/specialized-roubaix-CID767-IDL61T9.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=0
  5. Nawet w uchwycie standardowym, czyli tym wysokim?
  6. Dzięki za dobrą radę, chyba jej posłucham. Bo właśnie ten brak podaży czasem skłania do mniej rozsądnych decyzji.
  7. Cześć koledzy, jeżdżę rowerem crossowym od wielu lat, ale trochę mi brakuje prędkości i mniejszych oporów na twardych nawierzchniach, żeby się łatwiej można rozpędzać i utrzymać lepszą prędkość średnią. Szukam więc coś w rodzaju gravela / roweru przejałowego, ale mogę też kupić szosę z ramą typu endurance i zmienić sobie opony na szersze. Chciałem prosić o poradę i zapytać czy ten rower byłby dobrym wyborem? I czy jego cena jest uczciwa? https://www.olx.pl/d/oferta/2019-m-54-l-164-179-cm-fuji-roubaix-1-3-rower-szosowy-105-2x11-gravel-CID767-IDGSByH.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=1
  8. Niemniej i tak pewnie warto kupić ten rower, jeśli ktoś takiego szuka. A hamulce można sobie wymienić potem samemu, wyjdzie pewnie trochę drożej, ale ciagle stosunek-cena za rower będzie moim zdaniem akceptowalna, a jakość roweru bardzo przyzwoita. Także dzięki za ten typ. Niestety dostępność z 9 tygodni zmieniła się właśnie na 16, więc na ten sezon zamawianie go mija się już dla mnie z celem 🙂
  9. Pozwolę sobie odświeżyć wątek, żeby skomentować aktualność informacji odnośnie rowerów Rosebike - pierwszy i najlepszy typ. Otóż wygląda na to, że teraz już niestety nie można zmieniać konfiguracji w czasie zakupu, zapytałem o to producenta (bo chciałem kupić ten rower i wymienić właśnie hamulce i mostek). Cytuję odpowiedź: thank you for email. I´m sorry but chanes of the specification are not possible. Sportliche Grüße aus Bocholt / Best regards telefonischer Fachberater Bikes / Telephone Bike Sales Consultant ROSE Bikes GmbH | Schersweide 4 | 46395 Bocholt | Germany www.rosebikes.de Tel.: +49 (2871) 2755 - 70
×
×
  • Dodaj nową pozycję...