Skocz do zawartości

Milosz

Użytkownicy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

676 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Milosz

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Tak się składa, że sporo jeździłem na rowerach z wąskimi oponami, które sam składałem typu: single speed, ostre koło i w między czasie na jakiś szosach. Przyszła chęć pojeżdżenia po bezdrożach, szutrach, lasach jak i asfaltach i wygodnym dojeździe do pracy oraz rekreacyjnego przewietrzenia się na rowerze i kupno pierwszego roweru za pewną sumę i zdecydowałem się na używanego crossa w super stanie, gdzie poprzedni właściciel założył nowy osprzęt Deore/XT, kasetę i korbę z zębatkami bardziej górskimi za trochę ponad 2 tysiące. Przyznam, że jestem bardzo zadowolony z tego typu roweru, gdyż daje uniwersalność i rzeczywiście można stwierdzić czego tak naprawdę czego się potrzebuje lub utwierdzić się w prawidłowym wyborze. Moim crossem, jeżdżę po lasach, polach, asfaltach, mieście po górach stołowych również nim pojeździłem i stwierdzam, że rower typu cross jest dobrym wyborem jak się oczekuje uniwersalności i wygody. Ja jednak coraz bardziej zastanawiam się nad rowerem typu gravel z względu na pozycję - kierownice baranek i piękno tych rowerów oraz przydatności dla mnie. Na co dzień do rekreacji jeżdżę na crossie, a jak chcę poszaleć to wsiadam na ostre koło i jadę poszaleć na mieście.
  2. Zastanawiam się nad 3 modelami i nie wiem co wybrać https://www.bikeman.pl/zestaw-lamp-topeak-whitelite-race-i-redlite-race-c,3,17865,11495 https://www.bikeman.pl/zestaw-lamp-infini-lava-set-usb,3,17865,11551 https://www.decathlon.pl/zestaw-vioo-500-road-przod-ty-id_8326392.html
  3. Też pytanie. W ile lumenów celować, żebym miał dobrą widoczność, ale żebym nie oślepiał osób jadących z naprzeciwka. Tak, żeby moc światła była zdroworozsądkowa.
  4. Witam. Poszukuję małych mocnych lampek przód i tył. Zależałoby mi, żeby była możliwości ich ściągnięcia i założenia na inny rower. Mile widziane z możliwością ładowania USB. Jak na razie nie określam budżetu. Znacie jakieś godne polecenia? Może coś z Lezyne, Knog?
  5. Witam. Czy korzystał ktoś z was z tej pompki https://www.decathlon.pl/pompka-rowerowa-rczna-500-id_8359488.html? Jakieś opinie. Szukam jakiejś pompki awaryjnej, którą mogę zabrać z sobą w drogę. Ewentualnie jakim modelom się przyjrzeć?
  6. WItam. Mam na sprzedaż Mostek Syntace oraz siodło Scape. Dokładne zdjęcia i opisy w linku. Co do cen, możemy rozmawiać i targować się ;) https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/1Zd0x/
  7. To co wkleiles to przelutowana rama szosowa. Przesunal kolo na haku do przodu zeby sprawiala wrazenie bardziej ciasnej dlatego sie styka. Sam jezdze na przelutowanej ramie szosowej na bardziej torowa lecz robila to inna osoba wiec nie powiem ci nic nt wykonania tej z linku
  8. Nie kupuj nowego gotowca bo przepłacisz. Często jest jest to ładnie wyglądająca chińszczyzna. Na ostrym od początku jeździłem bez hamulców (3 lub 4 rok jazdy) i nie miałem nigdy sytuacji zagrażającej zdrowiu. Przy bacznym obserwowaniu otoczenia można jeździć bardzo szybko. Ale niestety jednak ten styl jazdy i technikę trzeba wyćwiczyć. A to że pojawiają się co raz więcej aukcji z ostrymi (często nowymi)i hamulcami to moim zdaniem aukcje typowo dla laików i sposób na zarobienie na ludziach co mniej siedzą w tym temacie. A i wg mnie ostre wyposażone w strapy, noski, bloki samo w sobie ma jeden hamulec ;)
  9. Sorry miałem na myśli Aventona a napisałem Leader. Jeśli nie miałeś do czynienia z ostrym kołem proponuję złożyć coś podstawowego na stalowej ramie i ogarnięcie techniki jazdy oraz stwierdzenie czy to jest dla Ciebie, a następnie pakowanie się w "droższe" rzeczy. Albo kupić coś używanego lub kupić szosę (haki nie mogą być punktowe, muszą mieć regulację napięcia łańcucha) wywalić wszystkie niepotrzebne rzeczy (ew sprzedać) i tylko przepleść tylne koło na piastę torową. Moje pierwsze ostre wyniosło mnie 200zł (i wcale nie była to rama typu jamnik z korbami na klin) i sprawiło dużo frajdy.
  10. BLB szanowana firma w środowisku ostrokołowym. Rama jak i firma raczej bez zastrzeżeń. Mi osobiście nie podoba się trend na długie podsiodłówki jak w tej ramie. Popatrz w stosunku do innych ram np wagę. Sporo ludzi w podobnych cenach poleca ramy Dolan pre cursa. Obczaj sobie jeszcze 8Bar, Colossi. Sklep Goldsprint ma spory wybór ram. W innym temacie pytałeś o ramę Leader. Ludzie mówią, że podobno zdarza im się pęknąć i lepiej wybrać Dolana.
  11. Proponowałbym coś crossowego ;) Pojedziesz po lesie i asfalcie i nie umęczysz się pokonując sporą ilość km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...