Skocz do zawartości

LeserGD

Użytkownicy
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia LeserGD

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. LeserGD

    Wymiana suportu

    Ten pierścień to nie jest uszczelnienie łożyska? Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
  2. Z tego co widzę przy tej korbie nie wymienisz blatu. Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
  3. Skoro piszesz że klocki są luźne to pewnie one tłuką w tarczę. Przy klockach jest sprężyna którą je rozpycha? Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
  4. Szukaj czegoś z klamrą i rzepami lub z trzema rzepami, dużo wygodniejsza regulacja, można zrobić poprawki nawet podczas jazdy. Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
  5. Używam Topeak Defender. Na początku trzeba trochę się pobawić z regulacją żeby nie było za luźno lub nie zgiąć pręcika w zapięciu, ale po kilku próbach siedzi solidnie nawet przy tyraniu po lesie i korzeniach. Używam go w MTB więc jest dość szeroki. Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
  6. W korbie może wystarczy wymienić zużyty blat lub blaty (o ile są odkręcane). Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
  7. Do przodu modowany Convoy s2+ np od Dariusz70 z forum światełka.pl do tyłu Walle pierwszej generacji. Convoy jest na ogniwa, więc możesz szybko je wymusić gdy skończy Ci się prąd w terenie, przy latarce ładowanej przez USB tak fajnie nie będzie. Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka
  8. Suntour udostępnia rysunki złożeniowe: http://www.srsuntour-cycling.com/sv/service/download-area/consumer-downloads/bike/exploded-views/ Wybierz rok produkcji i model, na pewno będzie łatwiej się zabrać za serwis.
  9. Musisz sprawdzić jaka powinna być długość osi suportu dla danego modelu korby.
  10. Czas nie ma znaczenia. Ważna jest ilość kilometrów jakie przyjechałeś/aś. Jaki to model łańcucha? Ile kilometrów służył?
  11. LeserGD

    Davos

    Nie zauważyłeś, że link wskazuje na twój komputer?
  12. LeserGD

    Davos

    Trochę słabo Ci wyszło z linkiem ;-)
  13. Przy 15% SAG może być jeszcze dość twardo. Pojeździsz to znajdziesz złoty środek.
  14. Z tego co pamiętam 180PSI to maksymalne ciśnienie które Raidon może ogarnąć, więc nic dziwnego że był twardy jak kamień.
  15. Ustaw tak, żeby przy twojej normalnej pozycji było ugięcie około 20% skoku. Najlepszą metodą, jest próbowanie co będzie dobre. Poczytaj o ustawieniu SAG amortyzatora.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...