Skocz do zawartości

kryptoszosowiec

Użytkownicy
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kryptoszosowiec

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Hej, Szukam opinii o Framesecie Accent Falcon. Zdaję sobie sprawę że jest to dość antyczny projekt ramy, a widelec jest z aluminium. Bardziej mnie interesuje, czy występują jakieś typowe problemy z tą ramą/ widelcem. Szukam czegoś taniego, żeby złożyć Gravela z części które mam. Brakuje mi tylko Framesetu, korby i zacisków hamulcowych, które są tanie ze względu na mocowanie PM. Czy są tu jacyś użytkownicy?
  2. Chyba już minęły czasy, że karbon to materiał którego trzeba się bać.
  3. Ja w "opakowaniu" ważę około 60 kg. Opony to Vittoria Corsa N.ext, które według mnie biją na głowę GP5000 pod względem komfortu, nie ustępując wiele pod kątem osiągów podczas dość spokojnej jazdy. Właśnie moja niska waga dość mocno mnie wstrzymuje przez zakupem sztycy karbonowej. Mam wrażenie że pod tak lekką osobą, taka sztyca może nie mieć szans pracować tak jak powinna. Tak czy inaczej, dzięki. Pomyślę nad tym Ergonem, a z zakupu zwykłej sztycy karbonowej raczej zrezygnuję, bo wagowo praktycznie nie zyskam nic.
  4. Niestety Road+/ Allroad, jak się przekonałem, to taki "ni pies, ni wydra". Bardzo dużo miejsca na opony szosowe, kosztem aerodynamiki i zwartej budowy, za mało żeby wsadzić sensowne Gravelowe. 35c to nie jest opona, która ma sens poza asfaltem jeżeli liczy się odrobina komfortu. Co do wspomniajej sztycy: słyszałem opinie, że dla niektórych jest aż zbyt elastyczna. Podobno miewa się wrażenie że rower wyjeżdża spod tyłka, bo sztyca wygina się tak mocno do tyłu.
  5. 34c mam dlatego, że... je miałem. Miały być do Gravela jako zamiennik opon Gravelowych, rower sprzedałem, a nowe opony zostały. No i prawdę mówiąc, w sumie to odpowiada mi taka jazda. W ostatnim czasie jeżdżę bez napiny, więc bardziej sobie cenię komfort niż pewnie ten 1 km/h na średniej. Co do sztycy: dzięki, rozejrzę się, chociaż kojarzę że ten Ergon kosztuje nieco więcej niż chciałem zapłacić.
  6. Hej, Czy ktoś z Was robił przesiadkę ze sztycy aluminiowej na karbonową i ma bezpośrednie porównanie? Warto, czy może była to różnica absolutnie ledwo wyczuwalna? Mam rower Szosowy, typu Allround, z dobrymi oponami szosowymi 34c. Zdarza się że jeżdżę po dość nierównym asfalcie, kostce, DDR. Aktualnie mam sztycę aluminiową PRO Vibe. Celuję w coś od dużego, znanego producenta. Chińczszczyzna mnie nie interesuje.
  7. No i jak wybrnąłeś z sytuacj z bębenkiem? Ja ważę poniżej 60 kg. Bardzo mocno zastanawiam się nad XC 100, no ale nieco martwią mnie te koła.
  8. Ogólnie nie mam problemu żeby jeździć nawet na gładkiej oponie po tym co wstawiłeś. Natomiast bardziej niż osiągi, ostatnio cenie sobie spokój, więc wizja łatania opony szosowej gdzieś na środku pola nie jest zbyt kusząca 😄 Ogólnie stwierdzam że zakup Road+ był nieco głupi. Ani to Gravel, ani porządna szosa. Teraz widzę że zdecydowanie lepiej było pozostać przy Gravelu.
  9. Zamówiłem Terreno Zero 32c G2.0. Dość dobre opinie ( chociaż skrajnie mieszane), przyzwoita cena, co może pójść nie tak? Szkoda tylko że 32c. 35c byłyby lepsze, ale nawet producent deklaruje że tak naprawdę mają 37 mm, więc ponownie za dużo dla mnie. Dam znać po pierwszych jazdach.
  10. No i tu właśnie pojawia się ten paradoks, że mimo że to opony szosowe, to w takim rozmiarze siłą rzeczy bywają używane także poza asfaltem. Natomiast dla mnie ma to średni sens, bo nie zapewniają zupełnie przyczepności. Aktualnie najbardziej skłaniam się ku Vittoria Terreno Zero 32c.
  11. Akurat Continental zawsze zawyża, więc 32c pod dętkę mają jakieś 32.5 mm. Terra Speed 40c na tych obręczach miały 38 mm. Cały czas mnie zastanawiają te Corsa N.ext 34c które mam, ale trochę boję się wjeżdżać w teren. Dosłownie są jak "szmaty", bo w rozmiarze 34c ważą w okolicach 230 gramów ( nie, to nie jest pomyłka).
  12. Serio? Miałem je w wersji 40c i urosły do 42 mm. Dało mi to do myślenia, bo były to pierwsze opony które chciałem kupić. Mierzyłeś je samemu, czy wziąłeś wynik z BRR? Bo jeżeli to drugie, to oni wciąż testują opony na bardzo wąskiej obręczy. Edit: Widzę. Jak wyżej. Te informacje akurat są beużyteczne. Kto dzisiaj używa obrèczy 17 mm czy 19 mm? 36c na 22.5 mm urośnie na około 36- 37 mm, a to już u mnie za dużo.
  13. 22.5 mm Przecież te opony nie występują w takiej szerokości.
  14. Hej, Szukam opon powiedzy 80/90% asfalt i 10/20% żwir lub ubita ziemia. Rozmiar max to 35c, bo tyle wejdzie w widelec. Musi to być wymiar realny, bo wiem że niektóre opony mocno rosną. Aktualnie mam GP5000 32c pod dętkę. Nie mam odwagi na nich zjeżdżać zbyt mocno poza asfalt. Raz że odporność na przebicie, dwa że zupełny brak przyczepności. Drugi zestaw to Vittoria Corsa N.ext 34c, natomiast co do nich to kompletnie nie jestem pewny, czy wytrzymają cokolwiek poza asfaltem. Myślałem nad Vittoria Terrano Zero lub Dry, natomiast wychodzi że mają dość duże opory toczenia. Continental Terra Speed to opona której szkoda na asfalt. Kiedyś, w dwóch rowerach miałem Continental Contact Speed i szukam podobnych opon. Nie kupię ich ponownie, ponieważ były zdecydowanie zbyt mało komfortowe i "tępe". Schwalbe G One Allround? Budżet? Okolice 200 zł za sztukę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...