Skocz do zawartości

Veriv

Użytkownicy
  • Postów

    983
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Dolny Śląsk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Veriv

Stały bywalec

Stały bywalec (3/4)

  1. Kup cokolwiek z amortyzacją. Tak małe dzieci jeżdżą w hamaczku. Jak coś to mam hamaczek, mogę oddać za symboliczną kwotę. Bierz pod uwagę rozmiar przyczepki po złożeniu, bo te przyczepki zajmują masę miejsca w bagażniku. Ja jeździłem z przyczepką do chyba 6go roku życia dziecka. Jak było większe to woziłem rowerek zawieszony na przyczepce.
  2. Prawie na pewno nie ma tu żadnego użytkownika nowego Epica. Pytaj na rowerowych poradach na fb.
  3. Kurcze, to jakieś straszne ceny tych kaset widziałem jak oglądałem szosę na campagnolo.
  4. Kilkoro moich znajomych kupowało z tego sklepu, wszyscy zadowoleni. Ja tam widzę bardzo twarde przełożenia i bym nie brał z tego powodu.
  5. @Turysta05 Nie wiem czemu ten kosztuje to 90zł. Chciałem pokazać czym jest mostek. Nie wiem czy ten jest właściwy bo nawet nie wiem jaka jest długość i średnica obecnego. Nie mamy danych, zrobienie zdjęć (bez widocznej twarzy) jest dobrym pomysłem
  6. Pewnie najtaniej a z pewnoscią bardzo łatwo zmienić mostek. To element łączący kierownicę z rurą amortyzatora. https://www.decathlon.pl/p/mostek-rowerowy-btwin-35-mm-oversize-31-8-mm/_/R-p-346097?srsltid=AfmBOopE56-fnOCSnLPGSIArGBgGq57C2LGP7kFtnH0Zg-eIymsxQri6 Tylko nie wiem czy pasuje do Twojego roweru.
  7. Też myślę, że to ryzykowne by wydawać 2500 kupując rower który niekoniecznie pomoże na bóle nadgarstków. Rozumiem ze nie wiesz kto może Ci pomóc, stad ten pomysł z kupnem nowego roweru. Niestety jest to obarczone dużym ryzykiem. Wpierw trzeba zrozumieć dlaczego Cię bolą nadgarstki. Jeśli na przykład rower jest za duży i mocno opierasz się na nadgarstkach, to może tłumaczyć ból - i wtedy wiesz ze szczególną miarę musisz przyłożyć do dobrego rozmiaru nowego rozmiaru. 181cm i rower 20 cali nie brzmią jakoś przekonywująco. Ale może na przykład coś jest źle ustawione
  8. nie wiem czym jest katabolizm, ale gratuluje zjechania 11kg w 5 miesięcy. To moim zdaniem dużo i w ciemno bym stawiał na niedobory jako przyczynę bólów mięśni. Najszybciej przejśc na dietę pudełkową bo bywa nieźle zbilansowana. Jeśli nie pudełka to zrobić badania krwi i udać się z nimi do dietetyka.
  9. Kup szersze, opona 28mm ładnie siądzie i lepiej się będzie jeździło po sudeckich dziurach. 45mm to i tak już dużo. Będzie ładnie niosło oraz ładnie szumiało.
  10. Najlepiej kupić ze stocku sklepowego. Niewiadomo co przyjdzie w zamówionym rowerze, np może być inna kaseta czy inne hamulce. Jak kupowałem swojego Marina, to miał przyjść z hamulcami TRP a przyszedł z hamulcami shimano. PS : I nawet, w linku powyżej jest kaseta SLX a na stronie Marina jest Sunrace na zwykły bębenek. https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2024-team-marin-2#reviews
  11. @Oskarr Myśle, że karbonowe obręcze miałyby jakiś sens, ale takie które są dedykowane do cięższej jazdy. Oglądałem koła na bike24 i te koła mi sie rzuciły w oczy : https://www.bike24.com/p2515866.html Chyba dobra promocja, 1595g, nośność 150kg. Miałbyś koła wytrzymalsze niż reszta roweru. Rozumiem, ze kryterium jest jak najniższa waga. Wiem że obercze Dartmoora, Marina są pancerne. Czy Sunringle. Wszystko to tanie, mocne i ciężkie
  12. Moim zdaniem, dysponując tym co mam (czyli niewiele, bo chłopskim rozumem) to nic dobrego nie wyniknie z ustawienia wysokiego napięcia szprych w kole. Zakładając że w kole jest po 120 kg napięcia szprych : Przy skoku z jednego metra napięcie wzrośnie o... dajmy na to 2x to 240kg. Gdyby zastosować wstępne napięcie szprych 90, to spike napięcią wyniosłoby 210 kg, bo jest niższa wartość początkowa. Trochę lepiej. Przy 28 szprychach powinno być gorzej. @Oskarr te Stans MK4 Crest mają 28 szprych? 28/32=1,14. 240*1,14 = 275 kg. Grubo 🙂 Poszperałem też w internecie. Ktoś z dużym zapasem czasu pomierzył czy przez luźniejsze szprychy koło traci na sztywności. Wyniki są zaskakujące bo traci na sztywności, ale dopiero po znacznym rozkręceniu szprych, o ponad 2 obroty. https://www.sheldonbrown.com/rinard/wheel_index.html
  13. W downhillu i enduro szprychy ustawia się luźno właśnie po to by nie rozwalać koła. Może jedna luźniejsza spowoduje koncentrację naprężenia, ale wszystkie? Jak?
  14. Pęka wyrywa bo jest za sztywno. Trzeba mniej napiętych szprych lub przynajmniej zagiętych szprych(nie straightpull). To nic złego jak koło się trochę poodgina przy zjezdzaniu, ważne by nic się nie urwało ani nie połamało.
  15. Zderzyłem sie z takimi samymi problemami i rozwiązałem kupując drugi, znacznie wytrzymalszy rower. Nie było tanio, ale to rozwiązanie bardzo dobrze zadziałało.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...