Skocz do zawartości

Veriv

Użytkownicy
  • Postów

    1 024
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Dolny Śląsk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Veriv

Wytrawny forumowicz

Wytrawny forumowicz (4/4)

  1. Podnieś tylne koło i zakręć pedałami do przodu
  2. Moze i był, ale teraz, teraz to nie jest już gotów do jazdy. Odkręć tą kierownicę i spróbuj ustawić amortyzator w dobrym kierunku. Jest odwrotnie. Potem z powrotem przykręć kierownicę. Albo w ogóle nie ruszaj wiecej i zawieź do decathlonu to Ci złożą, tam jest więcej "pułapek" czyhających na Kowalskiego.
  3. Trochę mu sugerowałeś odpowiedzi. Jeśli w promptcie oprócz pytania sugerujesz konkretna odpowiedź lub opinię, model może podążyć w tym kierunku. Ten chiński szpieg kłania się w pas, rzuca tekstami typu "You're absolutely correct!" i czeka byś mu oddał jak najwięcej danych. To nam, odbiorcom tych treści(i tu i w Chinach 😉 ) może sugerować, że model silnie podążył za sugestią zawartą w pytaniu lub pytanie traktuje jako prośbę o potwierdzenie sugestii. Celem jest byś był zadowolony z odpowiedzi. Sugeruje odinstalowanie...
  4. Jak wyżej. Ustaw ciśnienie według tabelki która jest naklejona na amortyzator. Na dole masz pokrętło od rebound. Prrzekręć tak na 3/4 w kierunku żółwia. Z czasem możesz przestawić na maksa. Tak będzie bezpieczniej
  5. Kup sobie ochraniacze na kolana, mykmyka, okulary i to co wypisane w detalach wczesniej: dętkę, łyżkę, torbę, narzędzia z imbusem którymi odkręcisz koło. Ochraniacze: te są dobre na podjeżdżanie, nie musisz szukac dalej: https://4-bike.pl/product/ochraniacze-na-kolana-g-form-pro-x3-knee-guard-black-black-l Mykmyk to grubsza sprawa, ale kup najtańszy, z linką. Ostatecznie możesz opuścić siodełko używając narzędzi I myślę że pierwszy zjazd rocknrollą zweryfikuje co faktycznie więcej potrzeba.
  6. Tez mysle(nawet nie musze zgadywać bo wiem, widziałem) ze się da. tak jezdzić. A jak już poczujesz ze trzeba lepszych hamulców, to zmiana jest dość tania. Ramy już nie zmienisz, chyba ze z rowerem. Budżet jest ograniczony i trzeba pogodzić się z jakimiś kompromisami.
  7. Oj... Jacek daj mi wyrazić, ja akceptuje ze masz inne zdanie i usuiłuje sie odnieść do wiadomości autora. Lubie też to co piszesz w kontekscie szosy bo czuje sie ze na tym znasz i tym żyjesz. Tu natomiast ciężko mi sie zgodzić. Nie wiem jakie trasy enduro masz na myśli i co ma dowodzic jednostkowy przypadek wyjazdu w góry bez gleby, ale z tyłkiem za siodełkiem to zjezdzało się za króla ćwieczka. Raz ze odciążasz przednie koło (po co wtedy mega mocne hamulce) dwa ze nie zostawiasz miejsca na jakąkolwiek pracę ciałem - tułów należy mieć nisko nad kierownicą by móc wypchnąć rower do przodu. Braku techniki jazdy nie nadrobi się dobrymi hamulcami, to tylko zaszkodzi
  8. Bo jezdzisz po asfalcie i jakichś piachach wokół Warszawy i z tej perspektywy oceniasz wszystko. Na trudniejszych trasach i tak trzeba być proaktywnym przewidujac gdzie i jak mocno zahamujesz. Reaktywne podejscie bardzo szybko kończy się glebą. To jak mocno zahamujesz zalezy od hamulcow nie mniej od tego jak przyczepnie jest. Lepiej hamować wcześniej niż hamować na całego w ostatniej chwili, zwłaszcza gdy oprocz hamowania masz cos jeszcze zrobić, chocby odciązyc zawieszenie. Jazda w po górach to nie jest dojezdzanie do skrzyżowania
  9. Nie będą, nie ma to aż takiego znaczenia. Tak samo jak te hamulce, wcale nie mysle ze mocne hamulce w trudnym terenie mocno pomagają. Tzn pomagają, ale nie każdemu, nie za każdym razem Mieszkając w górach i tak blisko fajnych tras brałbym rower trailowy. Może jakiś używany. Może coś takiego https://www.decathlon.pl/p/mp/rockrider/second-life-rower-gorski-mtb-all-mountain-rockrder-am-100-stan-dobry/_/R-p-5f1b9d82-fe81-40c2-a4d3-1711f73e170c
  10. Ja bym nie kombinował z szerokością. Myślę, że 30mm w rowerze XC będzie dobre w specyficznych warunkach. Raczej na trudniejszych technicznie trasach, na zjazdach gdzie są większe przeciążenia i rzeczywiście robi się problem ze stabilnością opon. O, w takich warunkach szerokie mocne obręcze są jakimś sposobem by przetrwać i dojechać nie rozwalając niczego : https://www.instagram.com/reel/DAjWnPqOEAt/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
  11. Ale to przecież Trek. Nie dość że mają wlasne opony Bontrager, to jest to top liga, zespół mistrzów świata. Olimpiada zdaje się też była ich? Nie spodziewał bym się że tych kilku zawodników jezdzi na byle czym co tam sponsor wyśle
  12. Nie dość że ma, to często na podium wjezdza. Użytkownicy podobno bardzo zadowoleni. Zespół fabryczny treka uzywa pirelli skorpion?
  13. Może tak być z tą szerokością, że na szerokiej obręczy się inaczej opona ułoży. Nie pamiętam już dokładnie, ale wyżej wspomniany i polecany Race King występował tylko w szerokości 2.2 cala. Trochę wąsko jak na obręcz 30mm i niekoniecznie to będzie ze sobą optymalnie współpracować. Opona może się zrobić kwadratowa. Pewnie trzeba by założyć większe, cięższe opony 2.4 by dobrze siadły na szerszej obręczy. Pytanie, po co 🙂 czy na prawdę trzeba większej cięższej opony by jeździć szybciej na maratonach mtb? Całkiem możliwe, że nie ma to sensu 🙂 Jeśli dla komfortu kolarza trzeba czasem większej przyczepności, to może po prostu kupić inną oponę na przód i ja zakładać na mokre warunki? Pamiętam że Pirelli XC M było bardzo chwalone , Hutchinson Kraken by się nadał, Rocket Ron?
  14. Napisałem już, dlaczego – obniżka jest zbyt płytka. Z momentem zjechania z krawężnika przy sklepie jesteś jakieś 4 tys. do tyłu. Są dwa powody: Przy odsprzedaży trafia to do koszyka razem z innymi Procalibrami z 2022 roku. Nowy model jest znacznie bardziej nowoczesny – bez Isospeed, z mykmykiem, inną geometrią i większym skokiem, co sprawia, że stanowi atrakcyjną alternatywę dla starego modelu. Można napisać do sklepu i zapytać o większą obniżkę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...