Skocz do zawartości

gosc

Użytkownicy
  • Postów

    356
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gosc

Stały bywalec

Stały bywalec (3/4)

  1. "Uwielbiam" takie strony. "Załóż konto, aby zobaczyć szczegóły trasy". Plus, że chociaż mapkę pokazują. 😉
  2. Moim zdaniem obecne "wersje" są lepsze. Przy przyspieszaniu nie trzeba wyginać nadgarstka i kciuka. Wystarczy, jak wiemy ;-), "pyknąć" palcem wskazującym. 😉
  3. No to chyba wynikało to z mechanizmu, bo linkę można zaczepić tylko w jeden określony sposób. Może była, parafrazując klasyka, zamontowana "w bok". 😉
  4. Gdyby ktoś szukał informacji. W Action, teraz ich nie widzę, kupiłem takie sygnałówki. Chyba niecałe 5 PLN za sztukę. Były dostępne przednie i tylne. Od października, czy listopada, na 50% mocy, przy ok 5h na tydzień, wytrzymały do wiosny i dalej świecą. Na tył, montaż do bagażnika, lub po małej rzeźbie z płaskownikiem, do jakiejś "łapki", też z Action, fajne jest takie. Za 9.99 PLN. https://www.action.com/pl-pl/p/2575087/swiatlo-tylne-walfort/
  5. To jeszcze raz, żeby doprecyzować, łopatologicznie. 😉 Manetka do zmiany tylnych biegów jest prawidłowo po prawej stronie, ale palcem wskazującym (naciskasz) wrzucane są biegi wolne (na dużą zębatkę), a kciukiem (pchasz) bieg w górę (na małe zębatki)? Może to specyfika tej manetki (modelu, ew. poszukać info po jego numerze)? To już chyba fachowcy musieliby się wypowiedzieć. 😉 Jak masz gdzieś w pobliżu/po drodze jakiś serwis, to podjedź i się zapytaj, czy spotkali się z takim przypadkiem/taka manetką. Pociesz się, ze jest manetka (Microshift lub coś w ten deseń), gdzie trzeba włożyć palec pomiędzy cyngle i dopiero nacisnąć pierwszy od siebie, żeby wrzucić szybszy bieg. Kompletna porażka "techniczna" i projektowa. Widziałem to w jakims Marinie lub itp.. Jacek, jak linka może być poprowadzona odwrotnie? Przecież ją się ciągnie, albo zwalnia. Pomijam tę "baryłkę" z jednej strony.
  6. Dlatego jestem ciekawy, jakie są te szczegóły, które wyróżniają te "lepsze" ramy. 😉
  7. Ogólnie jest zgrabny, jak na moje "wymagania" 😉 i ładnie się komponuje z całością. Jednak jeśli zakładasz jazdę w różnych warunkach, nie tylko na "sucho", to jw. warto jakoś tę przerzutkę/to miejsce zabezpieczyć. Jakby co, to rama na dole chyba ma otwory na montaż(?).
  8. Takie głośne zębatki traktuje jako uszkodzone. Rzęzi jak "stary diesel". 😉 Jedziesz o 5-6 rano przez jakieś osiedle lub itp. i na luzie trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, aż echo niesie i spać nie daje. 😉 Fakt, mały plusik, że słychać, że ktoś nadjeżdża. Jednak do stałej jazdy, dla mnie, nie do przyjęcia. To musi ładnie cichutko terkotać, albo prawie wcale. Jak dany producent chce, żeby była super-hiper, to niech jednocześnie odpowiednio wycisza, a jak jest to widać, a właściwie słychać. A w ramach wątku, to chyba wymiana całego koła. Jeśli się da. Przeplatanie całej zębatki z piastą, to raczej grubsza robota.
  9. Moim zdaniem tak powinno być fabrycznie, jak w lewej manetce. Nie wiem dlaczego jest odwrotnie. Ja bym to zostawił skoro/jak działa. Nie będzie się mylić. Chcesz jechać szybciej, to palec wskazujący, wolniej, to kciuk. Pytanie półretoryczne ;-), Jak często zmienia(sz) się przednią? 😉 Poza tym, w moim przekonaniu, "szybkościowo" przód jest odwrotny (do "tyłu"). Największa zębatka, to najwyższy bieg, a najmniejsza, najniższy.
  10. Pomarudzę. 😉 Dla mnie ramy w Stromie, czy Rockriderze są normalne, a nawet podobne, też z lekkim wygięciem przy kierownicy. Zależy jaki model, ale ramy jak ramy. Nie wiem, jakie wy widzicie różnice poza kształtem. Pomijam materiał.
  11. Rower kupiony z błotnikami, czy sama montowałaś? Jeśli z "z";-), to skłaniałbym się do wymiany tylnego, żeby dół był dłuży, przykręcony przy korbie. Przy takiej wersji, woda, błoto, śnieg i itp. będą zawalały przednią przerzutkę. To taka drobna podpowiedź.:-)
  12. Nie znam Cues'a (Kross), bo to nowość, ale skłaniałbym się ku Lazaro.
  13. Dorzuciłem tylko swoje 5 gr. 🙂 Poza tym ten dział, to zbiór wątków z dużą ilością dygresji i tematów pochodnych. 😉
  14. Dzięki. Chyba programista nie konsultował z użytkownikami docelowego działania i testowania. (facepalm)
  15. To zdecydowanie dla masochistów. Jak nie da się jechać, to trzeba targać "klamota", a szlaki ewidentnie piesze. 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...