Skocz do zawartości

Cirrus86

Użytkownicy
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Cirrus86

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. 142 mm. Rzeczywiście nie było dobrze dokręcone. Otworzyłem szybkozamykacz i małym imbusem trochę dokręciłem, zamknąłem i jest git zero luzu praktycznie. Jestem z roweru mega zadowolony. Fajna pozycja delikatnie w stronę rekreacji. Polecam taką używkę, 3300 zapłaciłem. A jeszcze w gratisie błotniki dostałem, lepsze siodełko, fajne pedała, uchwyt na telefon i oświetlenie.
  2. Kupiłem tego Storma X8. Ogólnie rower zadbany. Zauważyłem jednak, że przednie koło ma niewielki luz kiedy je złapię ręką i próbuje szarpać na boki. To normalne?
  3. A fakt, że sprzedający waży 100 kg nie wpłynie jakoś negatywnie na ten rower?
  4. Dzięki za pomoc ? A co myślicie o tej konkretnej sztuce? Przerzutka widać, że ma jakieś obrażenia, rysy na korbie, przejmować się tym? Mogę go mieć za 3400 zł. Jak oceniacie zużycie kasety? https://www.fotosik.pl/u/Cirrus_86/album/2563291
  5. A taki używany Storm X8 powiedzmy w dobrym stanie będzie dużo lepszym wyborem od Explore 540? Storm jest cięższy waży 13,8 kg, Rockrider natomiast 12.85. Prawie kilogram różnicy, to dużo czy mało? Rama z X8 nie jest już trochę przestarzała w stosunku do Expl 540? Osprzętowo wygrywa X8, jednak Rockrider ma deore które powinno wystarczyć. A który z nich będzie mieć standardowo mniej agresywną pozycję?
  6. Miałem czekać na expl 540 ale ciągle przekładają dostawę, w dodatku podrożał. Jeździłem dziś w decatlonie na xc100 rozmiar L (mostek 80 mm) i rzeczywiście ta pozycja jest dość pochylona i odczuwam jakiś tam nacisk na nadgarstki. Mam 179cm wzrostu. Jeśli wrzucę mostek z rozmiaru S lub M (60mm lub 70mm) to kierownica będzie bliżej. A czy jest taki mostek który jednocześnie by spowodował, że kierownica będzie nie tylko bliżej ale i wyżej do tego roweru?
  7. A duża jest różnica w pozycji pomiędzy expl 540 a xc100 lub xc 120? Czy da się w tych modelach zmieniać ją poprzez dobór odpowiedniego mostka? W czym xc100 jest gorszy od xc120?
  8. Sam zmieniałeś czy przez serwis decatlona? Jaki koszt? Co znaczy owalną?
  9. Było by super gdyby kolega rozwiał wszelkie wątpliwości ? Dobrze kojarzę, że aby zmienić zębatkę wystarczy odkręcić samą zębatkę i przełożyć ją przez pedało?
  10. Czy da się zamocować do expl 540 (męski rozmiar L) jakiś fotelik dziecięcy mocowany do ramy pod siodełkiem? Próbował ktoś? Niestety dowiedziałem się na czacie decatlonu, że żaden z ich fotelików nie jest kompatybilny.
  11. Ok będę wdzięczny za informacje.
  12. Dziękuję za referat teraz jest wszystko jasne ? Szkoda, że w Decatlonie nie ma czegoś z napędem 2x10, wydaje mi się, że w moim przypadku byłby bardziej uniwersalny. Z kolei reszta specyfikacji expl 540 jest bezkonkurencyjna żeby szukać czegoś w innych sklepach w tej cenie. A jeszcze zapytam czy zmiana zębatki z przodu na większą wpływa na większe zużycie napędu? Chodzi mi o te przekosy w napędach 1x.
  13. A jakie to będą ograniczenia? Nie bardzo rozumiem co masz na myśli pisząc, że ze względu na konieczność obsłużenia bardzo dużej zębatki i bardzo małej skok między biegami będzie dość spory. Chodzi po prostu o specyfikę napędu 1x? Riverside 920 również posiada taki napęd. A czy orientujesz się może jaka będzie mniej więcej cena wymiany zębatki na 36 i czy można to zrobić w Decatlonie nie tracąc gwarancji? Mogę Cię prosić o rozwinięcie zdania dlaczego z tych dwóch wybrałbyś expl 540?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...