Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Szukałem roweru szosowego o geometrii endurance  dla moejgo  brata . Znalazłem bardzo korzystną ofertę zakupu tribana 500rc w cenie 400 euro, tj. na nasze jakies 1900 zł, w tym masa dodatków typu: torba podsiodlowa, pompka, zestaw latek, karbonowa lemondka, multitool itp.   Rower zgadzał się z większością z tym, co było napisane w ogłoszeniu , tj. " Nie wiele jeżdżony", bo rzeczywiście rower jest w stanie perfekcyjnym,  wszystkie części w fabrycznej konfiguracji.

Jednak tak kolorowo do końca nie jest, po rower  musiałem jechać prawie 200 km, na miejscu okazało się, że rower jednak nie jest w rozmiarze L, tylko XL... Szkoda była nie wziąć takiego roweru, w takim stanie  za takie pieniądze . Wziąłem go, bo pomyślałem, że albo mi się uda go ustawić tak, żeby pasował ,   pomanewruje mostkami, ewentualnie kierownicę zamontuję węższą, z mniejszym reachem itd, i może sie uda jakoś go ustawić,  albo poprostu bliżej sezonu sprzedam go, a bratu znajdę kolejny w rozmiarze L. Brat ma identyczne wymiary jak ja, 181 cm wzrostu, 86 cm przekroku, czyli rozmiar 56 cm, z mostkiem 110 mm powinien byc ok. Zmieniłem mostek ze 120 mm na 100 mm, siodełko ustawiłem tak jak mam w mojej własnej szosówce i po próbnej jeździe, co prawda niedługiej, ale, wygląda na to,  że całkiem komfortowo się jedzie, pomijam fakt, że  w takim ustawieniu jak jest teraz, nie ma mowy  typowej pozycji szosowej, bo różnica w wysokości  kierownicy i siodelka wynosi  3,5 cm.  Mój brat jest początkującym rowerzystą, chciałby nim jeździć codziennie do pracy  18 km, i w weekendy w lecie jeździć trasy do 2h . Co doradzicie?

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...