damianKr Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 Ja mam półautomatyczny hak Brink i bagażnik Thule. Wożę 4 rowery, sam hak nie ma prawa się uginać chociażbym po nim skakał. Bagażnik na dużych nierównościach może troszkę pracować same rowery nie są mocowane całkowicie na sztywno, ale przecież na dachu rowery też się gibają tyle że w poziomie. U mnie samo kołysanie bierze się z zestawu, wysoko podniesiony SUV, miękkie zawieszenie plus ciężar z tyłu = bujanie. Jak patrzę w tylne lusterko to widzę że ten ostatni rower się buja. Dlatego też bardziej komfortowo czuje się gdy rowery układam nie tak jak powinno się od najcięższego do najlżejszego tylko od najdroższego do najtańszego ;). Cytat Na A1 na pod katowicami na wysokości lotniska jest na autostradzie taki pumptruck przez szkody górnicze. Hyundaiem i30 z rowerami na dachu jadę tam z prędkością 120-130 w zależności od kierunku wiatru (rowery na dachu są strasznie głośne), jadąc tym odcinkiem peugeotem ojca muszę zwalniać do 80 km/h z obawy o urwanie się haka ? Śmieszne bo ostatnio jak wracaliśmy z Gdańska do Krakowa to pominąłem zjazd z A1 przed Katowicami i musiałem wjechać w ten odcinek. Ale przecież myśle sobie to nic droga nowa przecież otwarli ten odcinek chyba kilka lat temu.... wjechałem tam nieświadomy z prędkością 140km/h z rowerami z tyłu... faktycznie można tam wylecieć jak ze skoczni :). Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się