Skocz do zawartości

Turystyczny gravel


Rekomendowane odpowiedzi






Specyfikacja tylnej przerzutki GRX 400:
Najmniejsza zębatka: maks. 11T/min. 11T
Największa zębatka: maks. 36T/min. 32T
Całkowita pojemność: 41T
Wskaż mi proszę rozwiązanie w napędzie 1x Shimano/Sram które to umożliwia. Nawet już odpuszczę temat ścisłego zestopniowania przełożeń.

Jak ma byc baranek to:
Manetki Sram Force AXS
Kaseta 10x52 Sram GX
Przerzutka Sram GX AXS
Korba 42T
8857a5c510edc9c492e3149b0da067fd.jpg

Właśnie podobnego składam, z tym że korba będzie 38T, a kaseta 11-50

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, liftlodz napisał(a):

Fajna dyskusja tylko nie rozumiem jednego, dlaczego turystyczny gravel na być jednocześnie terenówką i wyścigówką?
Przecież kupując Ferrari nie będę nim jeździł w błocie, a kupując Defendera nie oczekuje jazdy z prędkością 250 km\h.
Tu jest potrzebny złoty środek, nie podjadę pod jakąś górę to trudno, nie osiągnę 70 km\h na zjeździe to też nic się nie stanie.

I masz całkowitą rację. 

Tylko nigdzie to nie ma mowy o wyścigówce. Jeździłem pewnie czasem po górach czy lekko z górki z wiatrem. Z łatwością osiąga się rowerze szosowym na zjeździe czy lekko z górki czy z wiatrem większe prędkości typu 40 km/h i dobrze jest mieć wtedy przełożenia umożliwiające pedałowanie. Na szosie musimy mieć dużo przełożeń do jazdy po płaskim, kilka do jazdy pod górę i 1-2 do jazdy z wiatrem czy lekko z góry. I tylko tyle i aż tyle.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...