BrudnyHenryk Opublikowano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2022 Specyfikacja tylnej przerzutki GRX 400: Najmniejsza zębatka: maks. 11T/min. 11T Największa zębatka: maks. 36T/min. 32T Całkowita pojemność: 41T Wskaż mi proszę rozwiązanie w napędzie 1x Shimano/Sram które to umożliwia. Nawet już odpuszczę temat ścisłego zestopniowania przełożeń.Jak ma byc baranek to:Manetki Sram Force AXS Kaseta 10x52 Sram GXPrzerzutka Sram GX AXSKorba 42TWłaśnie podobnego składam, z tym że korba będzie 38T, a kaseta 11-50 Odnośnik do komentarza
BrudnyHenryk Opublikowano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2022 o na tym kończę ten przydługi wywód:) Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2022 2 godziny temu, liftlodz napisał(a): Fajna dyskusja tylko nie rozumiem jednego, dlaczego turystyczny gravel na być jednocześnie terenówką i wyścigówką? Przecież kupując Ferrari nie będę nim jeździł w błocie, a kupując Defendera nie oczekuje jazdy z prędkością 250 km\h. Tu jest potrzebny złoty środek, nie podjadę pod jakąś górę to trudno, nie osiągnę 70 km\h na zjeździe to też nic się nie stanie. I masz całkowitą rację. Tylko nigdzie to nie ma mowy o wyścigówce. Jeździłem pewnie czasem po górach czy lekko z górki z wiatrem. Z łatwością osiąga się rowerze szosowym na zjeździe czy lekko z górki czy z wiatrem większe prędkości typu 40 km/h i dobrze jest mieć wtedy przełożenia umożliwiające pedałowanie. Na szosie musimy mieć dużo przełożeń do jazdy po płaskim, kilka do jazdy pod górę i 1-2 do jazdy z wiatrem czy lekko z góry. I tylko tyle i aż tyle. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się