elede90 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Witam, kupiłem pierwszą swoją używaną szosę i chyba nadszedł czas na zmianę opon. Jestem zielony w temacie, wiec jeśli można prosiłbym o jakaś pomoc/rade. Obecnie są założone Continental Ultra Sport II SL, 23mm na kołach Shimano RS010. Może ktoś doradzić na jakie zmienić pod te obręcze? Zostać przy 23mm czy cos szerszego włożyć? Ogólnie komfort jazdy na tych oponkach był spoko nie czułem jakiś dolegliwości (jeździłem na 6-7 bar) przy wadze 78 kg, ale też nie mam porównania jak się jeździ na innych :D Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Prawie nikt już nie jeździ na 23 mm. 25 albo 28 ale nie wiadomo czy wejdą do roweru który kupiłeś. A jakie to zależy od potrzeb. Odnośnik do komentarza
elede90 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2022 a po czym to sprawdzic czy wejda ? A potrzeby ciezko okreslic jakies chyba uniwersalne, zeby dobrze sie toczyly na detkach :D Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Odwracasz rower do góry nogami, sprawdzasz ile jest miejsca w tylnych widełkach, odejmujesz 6-8 mm. Z przodu zwykle 25 mm wchodzą Odnośnik do komentarza
elede90 Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2022 wychodzi na to ze wejda bez problemu, cos takiego bedzie dobrym wyborem jako uniwersalna na treningi i wycieczki 100-200? km https://www.centrumrowerowe.pl/opona-continental-ultra-sport-iii-pd22229/?v_Id=143144 Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2022 Zmienić na takie same to bez sensu. Albo szybkie, komfortowe i przyczepne np. Veloflex Corsa Evo albo jakieś z dobrą wkładką antyprzebiciową ale wolniejsze. typu Spec Espoir czy jakieś podobne. Na bicyclerollingresistance.com masz porównanie szybkości i przebijalności. Odnośnik do komentarza