Skocz do zawartości

Serwisant rowerowy KROSS


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim!

Do firmy KROSS poszukujemy osób, które posiadają doświadczenie w serwisowanu rowerów i chciałyby kontynuować swoją ścieżkę kariery w dynamicznie rozwijającej się firmie ?

Jesteśmy w trakcie otwarć wielu sklepów w Warszawie i okolicach - Sulejówek, Zielonka, Marki, Łódź.

Zakres obowiązków na stanowisku:
- Profesjonalne wsparcie Klienta w wyborze roweru i akcesoriów
- Przygotowywanie rowerów do sprzedaży
- Wykonywanie napraw serwisowych oraz przeglądów gwarancyjnych
- Obsługa punktu kasowego
- Wykonywanie przeglądów okresowych oraz napraw rowerów.

To co możemy zaoferować to:
- Motywujący system premii
- Prywatna opieka medyczna
- Zniżki na produkty firmowe i usługi
- Przyjazną atmosferę w zgranym zespole

Jeśli jesteś zainteresowany/a aplikuj: 

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=35b5366a09e24493960275ae22d55411

 

Jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało - chętnie odpowiem :)

5ff6eede92ad4807587214.png

Odnośnik do komentarza

O, fajnie że w końcu będzie można uzyskać informacje u źródła.
Mój kolega kupujący od Was rowery, mówi że się znacząco poprawiło i jest zadowolony ze współpracy. Prezes naszego klubu, właściciel BDC Bike, też podjął współpracę. Jak byłem parę dni temu u niego, to wieszali wielki baner przy wiadukcie i wszystko było "okrosowane" :)

Pytań jest kilka.

Czy w końcu wyprzedaliście wszystkie te stare ramy bez Boost i dorobiliście się w końcu ram z Boost?
Koła były bardzo często przeciągnięte na szprychach. Obręczownię to macie chyba już własną? Składanie kół automat czy ręczne?
Co jest produkowane z karbonu u siebie? Te oznaczone Carbon D84 to własna produkcja czy zewnętrzna? Bo pozostałe dwa są oznaczone Carbon No.2. Bo chyba nie robicie dwóch różnych wersji karbonu?

Ktoś mógłby stronę internetową ogarnąć, bo to co jest, jako ktoś prowadzący w przeszłości firmę informatyczną i robiący strony oceniam jako dramat. To forum jest przykładem że wielu konsumentów ma coraz większą wiedzę i świadomość tego co kupuje. I nie może być tak że nie jest napisane czy rama ma sztywną oś czy nie i w jakim standardzie są koła. Albo jakie tarcze są w komplecie. To powoduje postrzeganie firmy jako nieprofesjonalnej. Mimo sponsorowania Kross Racing Team. Sugeruję spojrzeć na niemiecką stronę Radona czy Canyona.

Jestem związany z młodzieżowym, wyczynowym kolarstwem szosowym. Bardzo mało jest w nim Krossów. Jeśli już to raczej dla młodszych kategorii wiekowych. Bartek Huzarski w Sobótce miał ich chyba najwięcej. Kolega prowadzący klub kupił młodzikom Krossy Vento karbonowe na Tiagrze i na hamulcach obręczowych. Mają ręce i nogi i taki rower nadal by się cieszył powodzeniem u amatorów. Szkoda że zaprzestaliście produkcji takowych. Kluby mają ogromne ilości kół pod hamulce obręczowe i nie są chętne do zmiany rowerów na rowery z hamulcami tarczowymi. No i powiedzmy sobie szczerze, że do ścigania się w Polsce, głównie po płaskim. tarcze nie są do niczego potrzebne. Kluby już kupują chińskie ramy tego typu z Chin i z firm typu PlanetX. Jest to błąd marketingowy moim zdaniem.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
W dniu 12.05.2022 o 14:51, jajacek napisał:

O, fajnie że w końcu będzie można uzyskać informacje u źródła.
Mój kolega kupujący od Was rowery, mówi że się znacząco poprawiło i jest zadowolony ze współpracy. Prezes naszego klubu, właściciel BDC Bike, też podjął współpracę. Jak byłem parę dni temu u niego, to wieszali wielki baner przy wiadukcie i wszystko było "okrosowane" ?

Pytań jest kilka.

Czy w końcu wyprzedaliście wszystkie te stare ramy bez Boost i dorobiliście się w końcu ram z Boost?
Koła były bardzo często przeciągnięte na szprychach. Obręczownię to macie chyba już własną? Składanie kół automat czy ręczne?
Co jest produkowane z karbonu u siebie? Te oznaczone Carbon D84 to własna produkcja czy zewnętrzna? Bo pozostałe dwa są oznaczone Carbon No.2. Bo chyba nie robicie dwóch różnych wersji karbonu?

Ktoś mógłby stronę internetową ogarnąć, bo to co jest, jako ktoś prowadzący w przeszłości firmę informatyczną i robiący strony oceniam jako dramat. To forum jest przykładem że wielu konsumentów ma coraz większą wiedzę i świadomość tego co kupuje. I nie może być tak że nie jest napisane czy rama ma sztywną oś czy nie i w jakim standardzie są koła. Albo jakie tarcze są w komplecie. To powoduje postrzeganie firmy jako nieprofesjonalnej. Mimo sponsorowania Kross Racing Team. Sugeruję spojrzeć na niemiecką stronę Radona czy Canyona.

Jestem związany z młodzieżowym, wyczynowym kolarstwem szosowym. Bardzo mało jest w nim Krossów. Jeśli już to raczej dla młodszych kategorii wiekowych. Bartek Huzarski w Sobótce miał ich chyba najwięcej. Kolega prowadzący klub kupił młodzikom Krossy Vento karbonowe na Tiagrze i na hamulcach obręczowych. Mają ręce i nogi i taki rower nadal by się cieszył powodzeniem u amatorów. Szkoda że zaprzestaliście produkcji takowych. Kluby mają ogromne ilości kół pod hamulce obręczowe i nie są chętne do zmiany rowerów na rowery z hamulcami tarczowymi. No i powiedzmy sobie szczerze, że do ścigania się w Polsce, głównie po płaskim. tarcze nie są do niczego potrzebne. Kluby już kupują chińskie ramy tego typu z Chin i z firm typu PlanetX. Jest to błąd marketingowy moim zdaniem.

Pytanie 1. Czy w końcu wyprzedaliście wszystkie te stare ramy bez Boost i dorobiliście się w końcu ram z Boost?

Pewnie nie ? ale te wszystkie nowe ramy i nowo projektowane mają system OSI BOOST ? 

Pytanie 2. Koła były bardzo często przeciągnięte na szprychach. Obręczownicę to macie chyba już własną?

Tak, mamy cały nowy park maszynowy do produkcji kół. W tym maszyny do zaplatania.

Pytanie 3. Składanie kół automat czy ręczne?

Jest to proces mieszany. Montaż szprych w obręcze jest tylko ręczny, a szprychy dociągane są maszynowo.

Pytanie 4. Co jest produkowane z karbonu u siebie?

Obecnie karbonowe ramy Level (wszystkie modele), a w przyszłości inne modele MTB, Gravel i Road. 

Pytanie 5. Te oznaczone Carbon D84 to własna produkcja czy zewnętrzna? Bo pozostałe dwa są oznaczone Carbon No.2. Bo chyba nie robicie dwóch różnych wersji karbonu?

Carbon D84 to marketingowa nazwa materiału. Carbon No.2 to nasza skrótowa nazwa drugiego modelu ramy karbonowej produkowanej u nas.

Stosujemy kilka różnych wersji karbonu w zależności od miejsca zastosowania i modelu ramy.

 

Mam nadzieję, że w pełni odpowiedzieliśmy na Pana pytania ? 

Odnośnik do komentarza

Dzięki za info. Chodzi o to żeby nie powielać niesprawdzonych informacji z for internetowych a informacje na stronie producenta bywają czasem bardzo skąpe.

Czy jest dostępne info na temat wagi ram karbonowych i tych lepszych aluminiowych mających Boost?

Mieliście bardzo fajny model dla dziewczyn. Kupowaliśmy dla koleżanki Krossa karbonowego na kołach 27,5, na SIDzie, na napędzie Shimano i na bardzo dobrych kołach DT XR 1501, ok. 10 kg. Czy jest jakiś model który go zastąpił dla dziewczyn które mają do 165 wzrostu?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...