Skocz do zawartości

Wewnętrzne prowadzenie przewodów


Grochu86

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry wszystkim, pierwszy post na forum ?

Od niedawna jestem właścicielem roweru BH RS1 3.0

Rower posiada wewnętrzne prowadzenie wszystkich przewodów. Podczas skręcania kierownicą słychać szuranie. Film w załączniku. Tak jakby przewody ocierały w środku. 

Moje pytanie jest takie - czy to standard w tego typu rozwiązaniach? Kierownica pracuje bez oporu, podczas jazdy też praktycznie nie zwraca się na to uwagi. Jedynie "na sucho" w domu zwróciłem na to uwagę bo to dźwięk, jakiego nigdy nie słyszałem w żadnym swoim rowerze, w których przewody były albo całkowicie na zewnątrz albo częściowo w ramie. 

Dystrybutor zaleca sprawdzenie prawidłowości podłączenia linki tylnego hamulca, co zrobię przy pierwszym przeglądzie w serwisie. Jeśli jest ok to ten dźwięk ma wynikać po prostu z wewnętrznego prowadzenia przewodów.

Jak myślicie, ten typ tak ma? 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz zdjęcie wejścia przewodów w ramę. Dobry producent stosuje porty zakończone elementami plastikowymi do których idzie pancerz a wewnątrz ramy idzie sama linka w peszlu i wychodzi drugim portem do pancerza. Gorszy producent ładuje całe pancerz do środka bo tak łatwiej, taniej i szybciej. Nie wiem jak jest w tym przypadku. Są sposoby na takie rzeczy

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...