Skocz do zawartości

Numer ramy


Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Próbuję ostatnio zakupić sobie rower używany. Znalazłem dość fajny, ale wolałem się upewnić co do historii i oryginalności ramy. Napotkałem się na problem, gdyż sprzedawca napisał, że nie podaje numeru seryjnego ramy, a jak spytałem o uzasadnienie napisał, że nikt tak nie robi. Powiem że jestem w tym zielony, więc nie mam pojęcia co jest prawdą. Czy rzeczywiście nie podaje się numeru seryjnego ramy roweru używanego przed zakupem?

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
Dnia 17.03.2021 o 17:22, Kato napisał:

Czy rzeczywiście nie podaje się numeru seryjnego ramy roweru używanego przed zakupem?

Oczywiście że się podaje, jak się chce sprzedać i nie ma się nic do ukrycia. Tak samo jak przy zakupie auta, sprzedawca o ile jest uczciwy, to zawsze poda NR VIN.

Poza tym co to za uzasadnienie "bo nikt tak nie robi" a co jak poda nr ramy to rower ukradniesz czy może konto mu wyczyścisz? 

Zwykła ściema "cfaniaka", co szuka naiwnego na swój złom - ja od takiego "handlarza", używanego roweru na pewno bym nie kupił.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Wczoraj kupowałem rower używany z ogłoszenia na allegro, bez problemu dostałem fotkę z nr ramy i sprawdziłem stan prawny przed zakupem.

Strona do sprawdzenia rowerów w Holandii: https://fdr.rdw.nl

Wybierasz markę roweru z rozwijanej listy a poniżej wpisujesz nr ramy dla przykład zakupiony właśnie rower i jego nr ramy: GZ4890820

 

Po nr ramy roweru, nikt nie wyczyści Ci konta ani nie ukradnie rowewru...bo i jak ?

Bardziej obawiałbym się wszechobecnego wrzucania fotek na FB, niż podawania obowiązkowych danych sprzedawanego roweru, komuś kto chce go kupić.  

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się