Skocz do zawartości

[3000] Pomoc w kupie roweru MTB/Cross


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.
Mam zamiar kupić rower do 3000tys.
Miałby on służyć do jazdy po asfalcie, jak również w terenie- np po lesie.
Tu moje pytanie, bo jestem zielony w tym temacie. Co byście polecili?

Dodam, że może być to rower nowy jak i używany. Wzrost 177 83 kg
Z góry dziękuję za pomoc i udzielone rady.

Odnośnik do komentarza

Najbardziej uniwersalny rower do wszystkiego to trekking/cross. Przejrzyj te wątki gdzie ludzie szukali crossa lub trekkinga  do 3 tys oraz porady Łukasza na jego blogu jaki rower kupić do 3 tys. w części dotyczącej crossów/trekingów. Gwoli wyjaśnienia trekking to generalnie cross tylko z błotnikami i oświetleniem i ewentualnie z bagażnikiem.

Odnośnik do komentarza

Dzięki za udzielenie się  w temacie.

Dzisiaj odwiedziłem pare sklepów, u sb w mieście. Dwa z nich nie zaciekawa obsługa i za wiele się od nich nie dowiedziałem.

Dopiero w trzecim miła i pomocna obsługa,  polecili mi dwa rowery i tu moje pytanie który z nich wy byście polecili:

 

http://www.ebikeserwis.pl/rower-hercules-uno-7-wa-nexus-7s-mietowy-rozmiar-4,3,6772,4022z tego jeszcze byłaby możliwość utargowania ceny

http://www.ebikeserwis.pl/rower-kellys-thorx-10-limited-edytion-650b-27-5-de,3,6773,7770z tego już niestety nie

Odnośnik do komentarza

Kellys Torx to naprawdę bardzo dobry rower. Ma wadę w postaci hamulców. Nie żeby one źle działaly ale jest powszechnie znane że większość Avidów szybko się psuje a zastosowany płyn hamulcowy przeżera uszczelki. Najlepiej je od razu zdjąć i opchnąć na Allegro i kupić no. Shimano Deore z którymi nie ma problemu. Nie jestem co prawda zwolennikiem rozmiaru 27,5 ale co kto lubi. Marcin ma taki i chwali.

Odnośnik do komentarza