Skocz do zawartości

Jaki rower trekingowy do ok 2k


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć zamierzam kupić rower jak w temacie. Ogólnie jestem laikiem. Trochę poczytałem, troszkę wiem co mi potrzeba ale potrzebuje Waszej rady.

No to tak mam do wydania ok 2k może być z lekką górką. Mam wzrostu 1,78 m i 73 kg wagi. Na tą chwilę mam starego, dobrego "holendra" i tak sobie nim jeżdzę ale chce czegoś innego. Nie jestem wymagającym rowerzystą ale chce wydać pieniądze na porządny sprzęt jak za te pieniądze. Jeżdżę na co dzień po mieście, głównie po asfalcie i chodniku. Są to raczej krótsze trasy max 60 km, choć mam też zamiar zwiększyć zasięgi.  Czasem mogą zdarzyć się inne rodzaje podłoża (szutr, las). W przyszłości może być instalowany fotelik dla dziecka. Na tą chwilę takie rowery są w kręgu moich zainteresowań.

https://allegro.pl/oferta/meski-rower-trekkingowy-kross-trans-4-0-r21-2021-9852022025

https://allegro.pl/oferta/rower-onilus-hanower-3-0-28-granat-polysk-2020-9815717673

Co możecie mi doradzić ? Jakieś propozycje ?

Odnośnik do komentarza