Skocz do zawartości

BMC SLC 01 rozmiar 61


Polecane posty

Ad 1.
Rower na muzealnym DuraAce 7800 z roku 2003 na potrójnej korbie. Rower Ridley full carbon na kołach Fulcrum podobnych jak tu, na Ultegrze 6600 z roku 2005 sprzedałem 2 lata temu za 2700. Dziś wziąłbym jakieś 2200-2500. Wartość tego BMC oceniam na ok. 2500-2800. Widać że rama mocno eksploatowana. Czy napęd przyjmie nowy łańcuch nie wiadomo.

Ad 2.
Orbea ma taki sam muzealny napęd ale jak sprawny, działający bardzo dobrze. Ramy Orbea z tego okresu były dobre. Rower ma bardzo dobre koła Campagnolo Zonda, które sam używam wartości ok. 1000-1200 zł. Widać że przedni blat, kaseta, łańcuch i kierownica do wymiany. Koszt jakieś 700-800 zł. Wartość roweru oceniam na ok. 2500.

Takie zakupy są mocno na sapera. Jak nie wiemy od kogo kupujemy. No i są to prawie muzealne rowery. Ja bym takich nie kupił. Tu masz dla porównania rower na którym jak i mój syn jeździmy:
https://www.olx.pl/oferta/specialized-tarmac-rozmiar-56-CID767-IDFWZmf.html#b63cca1000
Na nowym 105 2x11, które uważam za lepsze niż stary DuraAce chodzą zwykle po ok. 4k.
Na Ultegrze po ok. 5k. Tu masz z najwyższym modelem ramy, czyli S-Works na jakim Alberto Contador wygrywał Tour de France
https://www.olx.pl/oferta/rower-szosowy-specialized-s-works-tarmac-sl3-ultegra-7-9kg-58-karbon-CID767-IDEPoXF.html#ad875c952c

Link to postu

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Wczytywanie...
×
×
  • Utwórz nowe...