Skocz do zawartości

Rower cross w cenie około 3000 zł


Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, jajacek napisał:

Nie zwracać uwagi. Pieprzą jak potłuczeni. Rama 19 jest zalecana gdzieś od ok. 180 do 188 wzrostu. Tu jest niezła tabelka, tylko trzeba przeliczyć na jednostki metryczne.

mountain_bike_sizing_chart._CB485930461_

tak mi mów, tym bardziej że 17" już chyba nie do zdobycia :)

 

Odnośnik do komentarza
Dnia 14.05.2020 o 13:34, jajacek napisał:

Tak, przy czym Indiana jest lepsza technicznie ale trochę bardziej sportowa pozycja. Co nie znaczy że nie można jej zmienić. Bo krótszy mostek ze wzniosem do góry kosztuje jakieś 50 zł.

Jacku jeszcze potrzebuję Twojej i Waszej pomocy forumowicze. Wczoraj pojeździłem po okolicznych sklepach w poszukiwaniu Indiany albo Cube Analoga żeby zobaczyć na żywo rower, który ostatecznie sobie, za Waszą namową wybrałem. I ... Nigdzie ich nie było, pozostaje zatem zakup przez internet. Ale ...

No właśnie.

W jednym sklepie zaoferowano mi coś takiego w cenie, jak powiedzieli okazyjnej, która jest taka jak Analoga 2019 (dokładnie to musiałbym 100 zł dopłacić), tylko czy warto ?

Czy ten rower jest wart uwagi i polecalibyście go ?

Marka - SENSA (mnie nic nie mówiła)

Model MERANO

Niestety nie wiem jaka to wersja tego modelu, zrobiłem parę fotek

Może mi ktoś pomoże i doradzi ?

 

96861811_649206228966897_132624870658801664_n.jpg

97227402_251007272811482_4069953302232563712_n.jpg

97435147_713480306080465_2417776209204084736_n.jpg

97447522_250710806134698_2772874334186766336_n.jpg

Odnośnik do komentarza

Jak poszperałem w necie to z malowania tego roweru pasowałby mi model 

Rower Sensa Merano Comp SLX M7000 / XT M8000 2x11 29" - 2018

z następującą specyfikacją:

Specyfikacja:
Rama: Superlite Y-9 Alloy Triple Butted - Side-swing - Derailleur internal routing
Widelec: RockShox 30 Silver TK Air Taper + Remote Pop-loc - 100mm
Grupa osprzętu: Shimano SLX M7000 2x11
- przerzutka tylna XT RD-M8000
- hamulce Shimano M315
- korba Shimano FC-MT600
Sztyca: Supra Comp Line
Kierownica: Supra Speed Line 680mm
Wspornik: Supra Comp Line
Koła: Supra MA Pro M600
Opony: Schwalbe Smart Sam 2.1 Performance
Siodełko: San Marco Era Power
Rozmiary: 29" | 17 - 19 - 21 - 23
Kolor:  Matt Black + orange
Waga: 12.3 KG

Czy jesteście w stanie na podstawie zrobionych zdjęć potwierdzić, że to ten model i czy warto go nabyć ?

 

650x650.jpg

Odnośnik do komentarza

Ależ ja nic nie kumam z tych specyfikacji, no mało. Przyjmuję od fachowców, że osprzęt Sensa wypada lepiej niż Cube Analog 2019. Cenowo oferta bardzo porównywalna jedna do drugiej. Cena, którą otrzymałem jest znacznie korzystniejsza niż na w.w. stronie. Zatem mam się nie wahać i brać Sensa? 

Odnośnik do komentarza

To jeszcze zapytam. Jak się jeździ na dwóch tarczach z przodu? Jest się czego obawiać ? Zawsze to były blaty w moim przypadku. I czy użytkowanie serwisowanie tego amortyzatora będzie kłopotliwe i uciążliwe ? (wracam do treści postu Jacka opisującego poszczególne typy amortyzatoròw).

Odnośnik do komentarza

Na 2 blatach jeździ się znakomicie bo sam jeżdżę. Też mam napęd 2x11. Taki napęd jest nieznacznie droższy w utrzymaniu niż 2x10. O tyle droższy, że łańcuch kosztuje 10 zł więcej a kaseta 50 zł więcej. Serwis tego amortyzatora nie jest tani. Zalecany interwał serwisowy to 200h. Zakładając jazdę ze średnią prędkościa 15 km/h, daje to 3000 km. Po tym czasie powinno się go wyczyścić i wymienić w nim olej. Koszt u mojego mechanika 100 zł. czyli coś jak wymiana oleju w silniku. Co jakiś czas trzeba zrobić tzw. pełny serwis amora. Obejmuje on wymianę uszczelek przeciwkurzowych, płynów i paru innych elementów. Taki serwis kosztuje 300 zł. Co jaki czas? Jak się dba to rzadko, kolega ostatnio co 3 lata, ja co 2. Jak się nie czyści lag amortyzatora po każdej jeździe to może to być rok.

Trudno powiedzieć ile przejedziesz km miesięcznie. Jak będziesz dbał o łańcuch to będziesz zmieniał go rzadko. Jak nie będziesz dbał, to co to jakieś 1000-1500 km jazdy w terenie. Możesz też jeździć bez jego zmiany aż wszystko przestanie dobrze działać. Po asfalcie zużycie łańcucha jest jakieś 4-6 razy mniejsze niż w terenie. gdzie jest piach, kurz, woda, błoto.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...