Skocz do zawartości

Bagażnik tylny


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,
Chciałabym zakupic bagażnik rowerowy na tył roweru. Proszę Państwa o pomoc, gdyż nie znam się dokładnie, to mój pierwszy bagażnik. W załącznikach zostawiam zdjęcia mojego roweru, jeśli moglibyście Państwo podpowiedzieć jaki bagażnik nadawałby się do montażu (widzę, że rower posiada otwory, ale nie wiem czy są one przeznaczone do montażu bagażnika). Bagażnik głównie będzie mi służył do przewożenia psa w torbie transportowej, pies waży około siedem kilo, oraz zapewne do wykorzystania w przyszłości do przewozu zakupów, raczej nie do ekstremalnych ciężarów. Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam

IMG_20200424_022843.jpg

IMG_20200424_023044.jpg

IMG_20200424_022941.jpg

IMG_20200424_023040.jpg

IMG_20200424_022852.jpg

IMG_20200424_022858.jpg

Odnośnik do komentarza

Ten który wybrałaś jest przeznaczony do większych sakw, dlatego boczny stelaż jest poszerzony. Do wożenia torby u góry też będzie oczywiście ok. Z tym że upewnił bym się jaka to będzie torba z jakimi mocowaniami, tak żeby można ją było solidnie zamocować. O stabilność samego bagażnika nie masz się co martwić, oczywiście trzeba go dobrze przykręcić i czasami kontrolować czy się któraś śrubka nie odkręciła. Większy problem może być właśnie z prawidłowym zamocowaniem tej torby transportowej do bagażnika.

Odnośnik do komentarza

Dzięki za odpowiedź. Może polecasz mi jednak jakiś inny bagażnik? Wiem, że będzie problem z torbą, bo jest to zwykła torba transportowa dla psa, materiałowa, podobna do tej w załączniku. Miałam zamiar wszyć od spodu torby takie jakby pasy z trokami albo taśmą z zaciskami i później łączyć to z bagażnikiem, ewentualnie po prostu kupię torbę, która jest przeznaczona do montażu na bagażniku. Największy problem mam na razie tylko z wyborem bagażnika.

pol_pl_Torba-transporter-dla-psa-kota-Jamie-Trixie-11-kg-1833_2.png

Odnośnik do komentarza