Skocz do zawartości

Rower do 2700 zł


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, poszukuję roweru do 2700 zł. Mam 190 cm wzrostu oraz 130kg wagi i postanowiłem, że wezmę się za siebie. A, że od dziecka lubiłem jeździć na rowerze wybrałem właśnie ten sport. Z roweru na początku mam zamiar korzystać głównie ze ścieżek aż wyrobie sobie kondycję, a później dopiero zacząć jeździć po bardziej nierównych/górzystych terenach. Byłem dzisiaj w decathlonie i spodobał mi się bardzo ten rower: https://www.decathlon.pl/rower-mtb-st-900-275-id_8500763.html?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQiAqY3zBRDQARIsAJeCVxMGyG1GWCeJneL-imIxz63DicI34sPgtlRcdQxekxWWP-T5PZZQgwQaAq8TEALw_wcB  Ale jak wiadomo wygląd to nie wszystko, a że jestem kompletnie zielony z wiedzy technicznej przyszedłem tutaj. Jakieś opinie na temat tego roweru i ogólnie tej marki? Albo czy polecacie jakiś inny rower w tej cenie? 

Odnośnik do komentarza

Żaden z tych nie jest tym czego szukasz - poczynając od Twojej wagi (żaden z nich nie uniesie Ciebie - max mają nośność - Ty z rowerem po 120 kg - czyli jesteś ponad 20 kg za ciężki) idąc przez koła (są za małe dla Ciebie - powinny być 29) aż po widelec sprężynowy z tłumieniem hydraulicznym (przewidzianym dla jeźdźca o wadze max 100 kg plus bagaż) który po prostu pod Tobą się zapadnie aż po sam koniec skoku.
Krótko - w tej cenie nówki pod siebie z Twoja masa górskiego raczej nie kupisz.
Potrzebujesz - mocnej ramy, kół 29, amortyzatora powietrznego i hydraulicznych hamulców - problem że do 3,5 tysi JEDEN z tych warunków jest niespełnialny - gwarantowana nośność - po prostu masz za dużo brzucha.
Jeśli będziesz jeździł uważnie i bez skakania to https://www.mediaexpert.pl/sport-i-rekreacja/rowery/rowery-mtb/rower-indiana-x-pulser-6-9-m21-czarny-brazowy-r19 na poczatek spełnia dwa  założenia z tym, że do amora MUSISZ kupić se dobra pompkę ? bo będziesz jeździł na krytycznym zakresie maksa - ale amor będzie działał, szczególnie przy hamowaniu.