Alan Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Cześć. Mam pytanie. Jutro najprawdopodobniej przyjdzie zamówiony przeze mnie silnik spalinowy do roweru i tutaj rodzi się pytanie: jak zamocować zębatkę? Widziałem na filmach, że są dodane jakieś 2 gumowe podkładki, ale jak to wszystko zamontować? Czy potrzebna będzie wymiana piasty na obustronnie gwintowaną? Pytam dlatego, że chciałbym całość złożyć najlepiej w jeden dzień i wolę się zapytać teraz, niż szukać na szybko odpowiedzi i nie daj Bóg coś źle złożyć ;). Dziękuję wszystkim za odpowiedzi :) Odnośnik do komentarza
lukasz.przechodzen Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Hej, chętnie bym Ci pomógł, ale po pierwsze nie znam się na silnikach :( a po drugie w przypadku zakupionego silnika, najlepiej po prostu kierować się instrukcją do niego dołączoną. Tak będzie najbezpieczniej. Odnośnik do komentarza
Alan Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 postaram się :D Dzięki :p Odnośnik do komentarza
SP8NPC Opublikowano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 Witam da zamontowania zębatki potrzeba jeszcze dwóch podkładek gumowych i dwóch metalowych, zębatkę mocuje się do szprych a podkładki są potrzebne do mocowania i amortyzacji jeśli będzie potrzebna pomoc zrobię fotki i wstawię pozdrawiam Andrzej Lublin sp8npc@o2.pl Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się