ktokolwiek Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 Po roku ujeżdżania Ultry (wątek - https://roweroweporady.pl/f/topic/3896-btwin-ultra-920-af-rocznik-2018-ultegra-mavic-cosmic-elite/), przyszedł czas na szosę docelową, budżet pozwala na okolice 10 000, +/- 2-3 tys.. Oczywiście już karbon, hamulce bez większego znaczenia czy tarcze czy szczękowe, szczękówki Ultegry dają radę. Koła zdecydowanie stożki, przynajmniej 40-45 mm, osprzęt minimum 105, a mile widziana Ultegra (jeszcze milej DI2 :D), jakkolwiek SRAM też mnie nie przeraża, rama miło by było gdyby aero, chociaż to nie mus. Waga miło poniżej 8 kg, a przynajmniej poniżej 8,4 (tyle mam aktualnie w Ultrze). Geometria raczej race. Wóżek przerzutki pozwalający na montaż kasety 32 (bez tego się nie obejdzie biorąc pod uwagę parę górskich wyścigów w których lubię brać udział). Generalnie mieszkam w Łodzi więc na codzień treningi i ustawki po płaskim (stąd zerkam w stronę ram aero i stożków). Mostek tradycyjny, ze względu na większe pole manewru, przy dopasowywaniu się. Mile widziana polska dystrybucja, faktura, raty i takie tam ? Moje oczy na razie tęskno patrzą w stronę: https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-ultra-cf-ultegra-id_8545916.html Pełna Ultegra, Mavic Cosmic Carbon 45 mm stożek z powierzchnią alu hamowania, waga jakieś 7,7 w rozmiarze L. https://www.giant-bicycles.com/pl/propel-advanced-0 Ultegra DI2, koła 55 stożek, rama aero, na żywo robi wrażenie (+10 do lansu :D). Do wyrwania nówka w okolicach 11-12 tys. Waga jakieś 8,2 L. https://allegro.pl/oferta/kross-vento-9-0-2017-sram-red-zipp-45-m-l-xl-7891897650 Pełen karbon łącznie z kierownicą, mostkiem itd, koła co prawda nie stożek ale mógłbym na to przymknąć oko przy tym osprzęcie. No i jeszcze coś z niemieckiej dystrybucji tak naciągając moje wymagania: Canyon aero- 105, koła 58 mm, niecałe 8 kg. https://www.canyon.com/pl-pl/road-bikes/race-bikes/aeroad/aeroad-cf-sl-7.0/2086.html?dwvar_2086_pv_rahmenfarbe=BK&dwvar_2086_pv_rahmengroesse=2XL Coś z Treka: https://allegro.pl/oferta/trek-emonda-sl8-rama-58-cm-dura-ace-nowy-7775860490 Aktualnie ujeżdżam na tygodniowym teście Speca Tarmac Expert SL6. Z katalogowej 18 tys do wzięcia za ok 13 jakbym się zdecydował. https://www.specialized.com/pl/pl/tarmac-expert/p/133929 Ale koła bez stożka, co prawda piasty się genialnie kręcą, ale i tak pewnie musiałbym dokupić drugi zestaw kół. Odnośnik do komentarza
thalcave Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 Za taką kasę ceniłbym sobie serwis i gwarancję. Dlatego np. Canyonowi bym podziękował. Jeśli coś się stanie trzeba sprzęt wysyłać, nie możesz przymierzyć się do sprzętu. Kwestia gwarancji brałbym tylko najlepsze: Specialized, Trek i rowery z Decathlonu. Nawet jeśli taki Kross może być lepszy osprzętowo, to nic Ci po tym skoro przy pękniętej ramie nie będziesz miał gwarancji już albo się wykpią. A osprzęt i tak będziesz musiał wymieniać z czasem. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się