Dawid94 Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Cześć, Mam 3 małe pytania. jakiś czas temu szukałem tu roweru w dużo niższym budżecie ale ostatecznie postanowiłem przeznaczyć na ten zakup około 2k. Wybór padł na: Kros Seto 2018 https://www.kross.pl/pl/2018/urban/seto Nie znam się aż tak na osprzęcie ale z tego co czytałem to wydaje mi się że powinien być ok. (jeśli się mylę proszę wyprowadźcie mnie z błędu) Raczej zależy mi na sztywnym widelcu dlatego tez ten model tak mi się spodobał. Rodzi się u mnie natomiast pytanie i obawa... (1) czy ten rower sprawdzi się podczas drobnych wypadów poza drogi asfaltowe? Głównie będę jeździł po mieście ale wiem że też przy rożnych dalszych wyjazdach chętnie lubię zboczyć z trasy (oczywiście bez szaleństw, zwykłe drogi nieutwardzone w lesie itp.). Czy sztywny widelec nie będzie tu problemem? i czy ta opona nie będzie za wąska jak na takie drogi? Tak dla ścisłości jazda raczej 80% asfalt, 20% nieutwardzone. PS. (2) Może w tej cenie znajdę coś lepszego z sztywnym widelcem? PS2. (3) hamulce hydrauliczne w rowerze za 2k? sprawdzą się czy lepiej unikać? Odnośnik do komentarza
krzysiekw Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Crossem na sztywnym widelcu jeździłem po drogach, polnych, leśnych, szutrach, a nawet i nasypach kolejowych ;) Więc tak da radę, tyle że na korzeniach, kamieniach itp. trzeba jechać wolniej bo bardziej trzęsie. Natomiast na drogach ubitych jest bardzo dobrze. Oponki w tym rowerze to 1.5 Ja jeździłem na 1.6 czyli różnica minimalna, a jakby było za mało to powinny pewnie wejść w rozmiarze 1.75 - tu już będzie naprawdę komfortowo. Hamulce BR-M315 grupa Altus/Acera nie używałem, ale mam oczko wyżej Alivio i sprawują się świetnie. Z plusów tarczówek to lepsze hamowanie w deszczu, lepsza modulacja siły hamowania. Z minusów w niektórych potrafią cieknąć zaciski, a ewentualna naprawa gdzieś na trasie praktycznie niemożliwa. Decyzja jak zawsze należy do kupującego ;) Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Uważam że to całkiem niezły rower na miasto. Natomiast do jazdy terenowej to raczej średnio. W terenie podstawą są szersze opony i niskie ciśnienie w nich. Odnośnik do komentarza
kamusial Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Crossem na sztywnym widelcu jeździłem po drogach, polnych, leśnych, szutrach, a nawet i nasypach kolejowych ;) Więc tak da radę, tyle że na korzeniach, kamieniach itp. trzeba jechać wolniej bo bardziej trzęsie. Natomiast na drogach ubitych jest bardzo dobrze. Oponki w tym rowerze to 1.5 Ja jeździłem na 1.6 czyli różnica minimalna, a jakby było za mało to powinny pewnie wejść w rozmiarze 1.75 - tu już będzie naprawdę komfortowo. Właśnie szukam czegoś na sztywnym widelcu do podobnych jak autor zastosowań. Ciężko jest znaleźć coś na sztywnym widelcu, co pomieści większe opony. Rozumiem, że z Twoich doświadczeń 1.75 zmieści się? Który rocznik Seto miałeś - w 2018 został nieco odchudzony, ale nie wiem na ile ingerowali w ramę/przedni widelec? Odnośnik do komentarza
krzysiekw Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Właśnie szukam czegoś na sztywnym widelcu do podobnych jak autor zastosowań. Ciężko jest znaleźć coś na sztywnym widelcu, co pomieści większe opony. Rozumiem, że z Twoich doświadczeń 1.75 zmieści się? Który rocznik Seto miałeś - w 2018 został nieco odchudzony, ale nie wiem na ile ingerowali w ramę/przedni widelec? Miałem na myśli rower crossowy ze sztywnym widelcem, a nie rower marki Kross ;) Jakie najszersze wejdą do roweru to najlepiej sprawdzać na sklepie Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się